kjgjhyyf

برنامه سایپا برای افزایش کیفیت و جلب رضایت مشتری

تصویر روز: قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ضرورت بهره مندی گروه از تمامی ظرفیت ها و امکانات داخلی خبرداد و گفت: در راستای سیاست های مدیریت ارشد گروه درخصوص کاهش هزینه ها و شناسایی امکانات و توانمندی ها، استفاده کامل از ظرفیت های درون سازمانی را در دستور کار خود قرار داده ایم.

به گزارش تصویر روز جمشید حیدرکندری در بازدید از شرکت سایپا آذربایجان اظهارکرد: تلاش می کنیم برای تولید محصولات باکیفیت به ویژه در شرکت مگاموتور، از تمامی توانمندی های سازمان استفاده کرده و ظرفیت های کنونی را به کار بگیریم.

وی افزود: گروه خودروسازی سایپا برای تولید محصولات باکیفیت و جلب رضایت مشتریان از قابلیت ها و توانمندی های مناسبی بهره مند است که نیاز به شناسایی و استفاده کامل از آن ها وجود دارد.

مدیرعامل شرکت مگاموتور تاکید کرد: در شرکت های تامین کننده نظیر مگاموتور، تلاش می کنیم با برنامه ریزی و اهتمام جدی درخصوص ارتقای کیفیت، زمینه جلب رضایت مشتریان را فراهم کنیم.

حیدرکندری گفت: با برخورداری از ظرفیت های عظیمی همچون تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی کارآمد می توانیم نسبت به آینده امیدوار باشیم.

وی مجموعه سایپا آذربایجان را یکی از سرمایه های کارآمد گروه سایپا عنوان کرد و افزود: آذربایجان به عنوان یکی از استان های صنعتی و قطب های تولید محصول در حوزه های مختلف در کشور محسوب می شود و توانمندی های مناسبی در صنایع این منطقه وجود دارد.

در این مراسم رستم نژاد مدیرعامل سایپا آذربایجان نیز در جریان این بازدید به برنامه این شرکت برای سوددهی تا پایان سال جاری خبرداد و بر ضرورت حمایت دستگاه ها و نهادهای مسئول در استان آذربایجان شرقی از این شرکت تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *