bank karafarin

تعدیل با اهمیت پیش‌بینی درآمد بانک کارآفرین

تصویر روز : با انتشار اطلاعات و شفاف سازی با اهمیت مالی از سوی بانک کارآفرین، نماد این بانک متوقف شد.
بانک کارآفرین بر اساس اعلام ناظر بازار بعد از انتشار اطلاعات مالی جدید در خصوص تغییر با اهمیت پیش بینی درآمد هر سهم دچار توقف نماد شد و معاملات این شرکت که با نماد «وکار» در بازار سهام انجام می شود، فردا «سه شنبه» بدون محدودیت دامنه نوسان به تابلو قرمز تالار شیشه ای باز می گردد.

بر اساس جزییات اطلاعات این شفاف سازی، بانک رفاه با سرمایه ۸۵۰ میلیارد تومانی در علمکرد ۹ ماه سال ۹۶، به میزان ۵۴ ریال معادل ۴۳ درصد از سود را پوشش داده که عمدتا” ناشی از کاهش درآمدهای مشاع بوده و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۴ درصد کاهش را نشان می دهد.

این گزارش با استناد به شفاف سازی صورت گرفته در سامانه کدال می افزاید : بانک کار آفرین درحالی اقدام به تعدیل منفی ۴۸ درصدی سود هر سهم «از ۲.۰۵۷.۰۴۵ میلیون ریال به ۱.۰۶۱.۸۴۶ میلیون ریال» کرده که عمده دلایل کاهش سود هر سهم را کاهش نرخ موثر درآمد تسهیلات، رشد مطالبات غیر جاری که منجر به کاهش سود تسهیلات و افزایش هزینه مطالبات مشکوک الوصول و همچنین رشد هزینه پول بابت تجهیزمنابع بوده اعلام کرده است.

آخرین اطلاعات مالی

این گزارش می افزاید : بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بانک کارآفرین که با نماد «وکار» در بازار اول «تابلوی اصلی» بورس فعال است متوقف و خرید و فروش روی سهام این شرکت در روز جاری انجام نمی شود. همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت بانکی ۲۵.۳۲ مرتبه و «EPS» آن نیز ۱۰۶ ریال در آخرین صورت های مالی درج شده است.

سهامداران عمده

افزون بر این بر اساس گزارش ایبِنا، پنج سهامدار عمده بانک کارآفرین، شامل «سرمایه گذاری صباتامین با ۸.۹۱۰ درصد، بیمه کارآفرین با ۷.۵۷۰ درصد، شخص حقیقی با ۵ درصد، ایده گستر دور اندیش با ۴.۹۹۰ درصد و مهرآفرینان دوران با ۴.۹۹۰ درصد» است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *