seke online

افزایش ۴۰۰ درصدی فروش آنلاین سکه‌ به دنبال سقوط بیت کوین

تصویر روز : سقوط آزاد ارزش پول های دیجیتال بسیاری از سرمایه گذاران بیت کوین را به سمت خرید سکه های طلا کشانده است.
به گزارش بلومبرگ ، به دنبال کاهش چشمگیر ارزش ارزهای رمزنگار، اکنون تقاضای بازار برای خرید سکه های طلا در اروپا به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده و با رشد ۴۰۰ درصدی روبرو شده است. در حال حاضر صاحبان ارزهای رمزنگار به دنبال تبدیل ارزهای دیجیتال خود به طلا هستند و با هر بیت کوین می توان ۸ سکه طلا یک اونسی بریتانیا خریداری کرد.

گفته می شود که شمش طلای فیزیکی به دلیل اینکه یک دارایی رایج است برای سرمایه گذاران بیت کوین جذابیت دارد. اگرچه سکه های طلا و بیت کوین هر دو در کمیت محدود هستند؛ اما سکه های طلا نیازی به رمز عبور ندارند که در صورت فراموش شدن یا گم کردن آن، سرمایه گذار را با مشکل روبرو کند؛ ضمن اینکه نوسان آن هم در مقابل بیت کوین بسیار کمتر و دارای رشد پایدار است و در نهایت سرمایه گذار می تواند سرمایه خود را در اختیار داشته باشد.

در حال حاضر بیت کوین بیش از ۵۰ درصد از ارزش خود را از ماه دسامبر سال گذشته میلادی به بعد از دست داده و در ۲۴ ساعت گذشته هم به ۹ هزار و ۷۲۴ دلار در هر واحد کاهش پیدا کرد. همچنین ارزهای رمزنگار دیگر مانند ریپل و اتریوم هم با اوفت شدید ارزش روبرو شده اند.

بر همین اساس، سقوط آزاد بازار ارزهای رمزنگار به دنبال انتشار گزارش رگولاتورهای چین، برزیل و هند برای سفت و سخت کردن سیاست های خود در قبال بیت کوین کلید خورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *