دستگیری

دستگیری سارقان مغازه‌های خیابان لاله زار

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در حال سرقت در خیابان لاله زار خبر داد

تصویر روز: جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در حال سرقت در خیابان لاله زار خبر داد و گفت: تا کنون ۳ مال باخته شناسایی شده اند.

به گزارش صدا و سیما، سرهنگ ” محمد قاسم طرهانی ” افزود: در پی افزایش سرقت از مغازه‌های لوازم برقی خیابان “لاله زار”، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری بهارستان بر عهده گرفته و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.
وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی مشخصات ۲ سارق سابقه دار را شناسایی کردند افزود: مشخصات بدست آمده از سارقان در اختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفت و ماموران روز گذشته در حال گشت زنی‌های هدفمند ۲ سارق حرفه‌ای را در حال خروج از مغازه‌ای مشاهده کردند.
جانشین پلیس پیشگیری تهران با اشاره به دستگیری هر ۲ متهم در یک عملیات منسجم و تعقیب و گریز چند دقیقه‌ای ادامه داد: متهمان ۴۰ و ۴۲ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت از ۳ مغازه در خیابان لاله زار معترف شدند.
سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال به سرقت رفته را ۴ میلیارد ریال اعلام کردند خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف سایر جرائم احتمالی متهمان و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *