پژوهش و نوآوري زمينه ساز تحول نوين

9fb

تصویر روز: محمّدسجاد میرزاخانی، مدیر آموزش و پژوهش شرکت بیمه کوثر به مناسبت هفته پژوهش به بیان اقدامات و طرح‌هاي شرکت در حوزه پژوهش پرداخت.

به گزارش روابط عمومي بيمه كوثر و اعلام مدير آموزش و پژوهش، اين شركت به منظور ارتقای سطح کیفیت خدمات نیازمند حرکت تحولی به‌ وسيله پژوهش و نوآوری و با استفاده از راه‌كار‌های نوین براي تحقق اهداف از پيش طراحي شده است. در همين راستا با توسعه تحقیق و پژوهش در مسير فرهنگ سازي و افزايش ضريب نفوذ بيمه در كشور مي‌توان به دو هدف كلان شركت يعني سودآوري و رضايت مشتريان دست يافت.

محمّدسجاد میرزاخانی ضمن تبریک هفته پژوهش و نوآوری با بیان اینکه نقشه راه حوزه پژوهش شرکت در ده سرفصل کلی در قالب یک برنامه سه ساله ترسیم شده است گفت: در گام نخست خط مشی آموزش و پژوهش شرکت تدوین گردید و سپس اقدام به شناسایی و تدوین اولویت­های پژوهشی شرکت در 9 محور اصلی و 44 زیرمحور تخصصی شد و همچنین تدوین آیین ­نامه حمایت از طرح ­های پژوهشی از دیگر اقدامات کلیدی این مدیریت در سال جاری بوده است.

محمّدسجاد میرزاخانی عنوان نمود با توجه به هدف‌گذاری و برنامه‌ريزي صورت گرفته سه طرح پژوهشی “ارتقای جایگاه مولفه های کلیدی اقتصاد دانش بنیان در توسعه صنعت بیمه کشور”، ” RPA کردن فرآیندها در صنعت بیمه” و “ارائه مدل آموزش مبتنی بر شایستگی کارکنان و ارائه شایستگی های کلیدی” در دستور کار تیم مدیریت آموزش و پژوهش به جهت بهره‌مندي شركت از فضاي علمي پژوهش و نوآوري قرار گرفته است.

ایشان در ادامه گفت: به منظور تجلیل از پژوهشگران برتر با توجه به لزوم ارج نهادن به اين امر مهم، در ابتدای سال دستورالعمل انتخاب پژوهشگر و میز برتر پژوهشی در شرکت بیمه کوثر با هدف تشویق رقابت سالم و برقراري نشاط علمی در بین کارکنان، ایجاد زمینه ارتقاء کمی و کیفی امر پژوهش در شرکت و تاکید بر پژوهش‌های کاربردی و مبتنی بر اولويت‌هاي اعلام شده تدوین شده است.

دبیر همایش مدیریت ریسک و بیمه درخصوص برگزاری نهمین همایش مدیریت ریسک در تاريخ 25‌دی ماه 1401 اشاره داشت که بدین منظور، شورای سیاست گذاری همایش از اردیبهشت ماه سال جاري جلسات اولیه خود را تشكيل و از میان موضوعات پیشنهاد شده موضوع بکارگیری ظرفیت‌های نوآورانه در صنعت بیمه با هفت محور حسب اهمیت آن انتخاب نمود و همچنين برای نخستین بار برگزاری پیش رویداد را با همکاری پژوهشکده بیمه خواهیم داشت.

در آخر ايشان افزود با هدف اهمیت‌ دادن هر چه بیشتر برای نخستین بار مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر در روز همایش انجام می­شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *