thumbnail copy

جشنواره زمستانه ایرانسل با تخفیف ویژه

جشنواره زمستانه آکادمی ایرانسل با هدف ارتقای سواد دیجیتال، با تخفیف ویژه برای علاقه‌مندان و ارائه گواهینامه معتبر با مجوز سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

تصویر روز: جشنواره زمستانه آکادمی ایرانسل با هدف ارتقای سواد دیجیتال، با تخفیف ویژه برای علاقه‌مندان و ارائه گواهینامه معتبر با مجوز سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، آکادمی ایرانسل با اجرای جشنواره زمستانه در حوزه‌های تحول دیجیتال، مبانی تحول دیجیتال، استراتژی‌ها و پیاده‌سازی تحول دیجیتال، فناوری‌های پیاده‌سازی تحول دیجیتال مانند زبان‌های برنامه‌نویسی، هوش مصنوعی، فناوری اطلاعات و همچنین دوره‌های آمادگی آزمون بین‌المللی مدیریت پروژه حرفه‌ای، در صدد است تا برای علاقه‌مندان این حوزه، به منظور ارتقای سطح دانش، یافتن فرصت‌های شغلی بهتر، دسترسی به محتوای تخصصی، به‌روز و با کیفیت، دوره‌های آموزشی را با شرایط ویژه برگزار و گواهینامه معتبر با مجوز سازمان فنی و حرفه‌ای نیز به شرکت‌کنندگان اعطا کند.

آکادمی ایرانسل در راستای ارتقای سواد دیجیتال با هدف تربیت، توسعه و توانمندسازی نیروی انسانی در اکوسیستم دیجیتال و هم‌راستا با استراتژی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران که حرکت از تلکو (Telco) به تککو (Techco) است، تلاش می‌کند تا فاصله نیازهای آموزشی و مهارتی میان تحصیلات دانشگاهی و فضای کار را با طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی تخصص محور و مهارت محور برطرف کرده و همچنین زمینه ورود افراد مستعد و توانمند را به بازار کار فراهم کند. جشنواره زمستانه اکادمی ایرانسل که پس از جشنواره تابستانی برنامه نویسی به زبان پایتون برگزار می‌شود، در ادامه این اهداف طراحی شده و با شروع زمستان ۱۴۰۱، فعالیت خود را آغاز می‌کند.

در این جشنواره زمستانه، دوره‌های آموزشی آکادمی ایرانسل که شامل دوره‌های تحول دیجیتال، مبانی تحول دیجیتال، استراتژی‌ها و پیاده‌سازی تحول دیجیتال و فناوری‌های پیاده‌سازی تحول دیجیتال مانند زبان‌های برنامه نویسی (پایتون مقدماتی تا پیشرفته، جاوا اس ای، جاوا اسپرینگ)، هوش مصنوعی (دیتاساینس با پایتون، برنامه نویسی جنگو، یادگیری عمیق با رویکرد بینایی ماشین)، فناوری اطلاعات (مبانی شبکه‌های نرم افزار محور، رایانش ابری، اینترنت اشیا، بلاک چین) و همچنین دوره‌های آمادگی آزمون بین‌المللی مدیریت پروژه حرفه‌ای (SMI, PMI-SP, ACP RMP PBA, PfMP, PgMP, PMP, با دریافت گواهینامه معتبر جهانی PMI) است، با تخفیف ویژه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای دسترسی به جزئیات بیشتر دوره‌ها می‌توانند به وبسایت آکادمی ایرانسل به نشانی irancellacademy.com مراجعه کرده و همچنین برای بهره‌مندی از کد تخفیف اختصاصی این جشنواره، با پشتیبانی آکادمی ایرانسل به شماره ۰۹۳۰۲۰۲۰۲۰۰ تماس بگیرند.

مجموعه ایرانسل لبز، از سال ۱۳۹۸، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و با مأموریت انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری‌سازی در زمینه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، اعم از دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور، با هدف تأمین نیازمندی‌های بازار ICT تأسیس شده است.

چشم‌انداز این مجموعه، پیشگام بودن در توسعه منابع انسانی و زیرساخت‌های تحقیقاتی اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه برترین شرکت ملی در زمینه خلق محصولات و خدمات این حوزه است و «بخش تحقیق و توسعه»، «مرکز نوآوری ایرانسل» و «آکادمی ایرانسل»، از جمله بخش‌های اصلی آن هستند.

ایرانسل، نخستین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت‌های نسل پنج در ایران، با راه‌اندازی این مجموعه، در پی حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعه سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده‌ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال است تا با بهره‌گیری از فناوری‌های برتر در حوزه‌های مختلف، خلق ارزش کند.

/ پایان خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *