514c

بازدید مدیر عامل بیمه دانا از شبکه فروش البرز

نایب‌رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، سرعت ارائه خدمت به مشتریان با استفاده از مدل‌های هوشمند فرآیند بیمه‌گری را مهمترین عنصر در بازار رقابتی عنوان کرد

تصویر روز: نایب‌رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، سرعت ارائه خدمت به مشتریان با استفاده از مدل‌های هوشمند فرآیند بیمه‌گری را مهمترین عنصر در بازار رقابتی عنوان کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری در نشست هم‌اندیشی کارکنان شعب و شبکه فروش استان البرز، نمایندگان را پیشگامان عرصه فروش دانست و با اشاره به اینکه قرار است اختیارات جدیدی به نمایندگان واگذار شود، از اعطای سود مشارکت به آنها خبر داد و اظهار داشت: امروز مهمترین عنصر در بازار رقابتی، سرعت ارائه خدمت به مشتریان با استفاده از مدل‌های هوشمند فرآیند بیمه‌گری است که خوشبختانه فاز اول این طرح در بیمه دانا انجام شده و به‌زودی شاهد تغییرات اساسی و تسریع در ارائه خدمت‌رسانی به بیمه‌گذاران با بهره‌گیری از مدل هوشمند بیمه‌گری خواهیم بود.
وی افزود: با راه‌اندازی و فعال‌شدن نرم‌افزار «داناپ» در آینده‌ای نزدیک ضمن کاهش هزینه‌های زیرساختی و نیروی انسانی، سایر نرم‌افزارهای مشابه جزیره‌ای حذف شده و از صفر تا صد فعالیت‌های بیمه‌گری در قالب این اپلیکیشن جدید انجام خواهد شد که مهمترین ویژگی آن، سرعت ارائه خدمت به مشتری و افزایش سطح رضایتمندی آنان خواهد بود.
مدیرعامل بیمه دانا ضمن تشریح عملکرد این شرکت در طی نه ماه گذشته اظهار داشت: میزان حق‌بیمه تولیدی بیمه دانا تاکنون به حدود ۱۷ هزار میلیارد تومان و نسبت خسارت آن نیز به حدود 40 درصد رسیده است.
دکتر جعفری در این نشست با تحلیل دقیق سیاست‌ها و فعالیت‌های صنعت بیمه کشور، به‌ویژه سیاست‌ها و راهبردهای استراتژیک تدوین شده بیمه دانا، از سرمایه انسانی به عنوان مهمترین و اساسی‌ترین اولویت این شرکت نام برد و اظهار داشت: صنعت بیمه در حال‌حاضر برای تحقق برنامه‌ها و اهداف خود نیازمند بهره‌گیری از نیروی انسانی توانمند، متخصص و نوآور است که بتوانند منشا تغییرات جدید و اساسی در نحوه ارائه خدمت به مشتریان باشند.
وی ضمن قدردانی از تلاش تمامی کارکنان ستاد و صف برای کسب جایگاه ممتاز این شرکت در صنعت بیمه اظهار داشت: خوشبختانه حاصل این هماهنگی و تلاش‌های صادقانه، تقاضای فراوان بیمه‌گذاران برای انعقاد قرارداد همکاری با بیمه داناست که یکی از مهمترین آنها، وزارت آموزش‌وپرورش است که تا این لحظه رضایتمندی بسیار بالایی از خدمات‌رسانی این شرکت دارند.
مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به اینکه تا پایان امسال میزان حق‌بیمه تولیدی این شرکت به رقم ۲۰ هزار میلیارد تومان خواهد رسید، فرصت‌های ایجاد شده حاصل از جذب قراردادهای بزرگ را برای شبکه فروش بسیار مهم دانست و افزود: امیدوارم نمایندگان ما با تلاش مضاعف، نسبت به جذب پرتفوی خرد فرهنگیان نیز در استان‌های خود اقدام کنند.
دکتر احمد جوادی‌پور قائم‌مقام مدیرعامل بیمه دانا نیز در ابتدای این نشست طی سخنانی، به تحلیل فنی عملکرد شعب استان البرز پرداخت و ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان شعب و شبکه فروش، حرکت به سمت روش‌های نوین بازاریابی را از عناصر تعیین‌کننده بقاء شرکت‌های بیمه در دوران رقابتی امروز دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *