علی دایی

بازگشت هواپیمای حامل دختر و همسر علی دایی از دوبی

امروز پرواز شرکت هواپیمایی ماهان تهران را به مقصد دوبی ترک کرد اما این پرواز پس از ساعتی در کیش به زمین نشست و ماموران امنیتی دختر و همسر علی دایی را از هواپیما پیاده کردند

تصویر روز: علی دایی درباره پرواز ناتمام همسر و دخترش به دوبی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس آنچه در برخی رسانه‌ها مطرح شده، صبح امروز پرواز شرکت هواپیمایی ماهان تهران را به مقصد دوبی ترک کرد اما این پرواز پس از ساعتی در کیش به زمین نشست و ماموران امنیتی دختر و همسر علی دایی را از هواپیما پیاده کردند. بعد از این موضوع شایعه شده بود که همسر و دختر علی دایی بازداشت شده‌اند که این موضوع از سوی دایی تکذیب شد.

علی دایی در گفت‌وگو با ایسنا درباره این موضوع اظهار کرد: همسر و دخترم امروز از فرودگاه امام خمینی کاملا قانونی سوار هواپیما شدند تا به دوبی بروند اما هواپیمای شرکت ماهان را از دوبی برگرداندند و در کیش به زمین نشاندند و دختر و همسر من را از پرواز پیاده کرده‌اند اما بازداشت نشدند. الان هم پیگیر کارهای آنها هستم تا از کیش به تهران برگردند.

وی افزود: بعد از اینکه دختر و همسرم را از هواپیما پیاده کردند، یک ساعت بعد گفتند که دخترتان می‌تواند برود و وقتی دخترم می‌خواست برود گفتند که درهای هواپیما بسته است و او هم نمی‌تواند برود.

او در پاسخ به این سوال که آیا همسر و دخترش ممنوع‌الخروج بوده‌اند، گفت: اگر ممنوع‌الخروج بودند که باید سیستم پلیس گذرنامه نشان می‌داد. هیچ‌کس هم درباره این موضوع به من جوابی نداده است. واقعا نمی‌دانم دلیل این کارها چیست؟ آیا می‌خواستند تروریست بازداشت کنند؟ همسرم و دخترم برای یک سفر چند روزه قرار بود به دوبی بروند و برگردند. حتی دوشنبه هفته آینده زمان پرواز برگشت آنها بود.

دایی افزود: چیزهایی در زندگی‌ام می‌بینم که باورش برایم خیلی سخت است. آنها کاملا قانونی از محل بررسی پاسپورت عبور کرده‌اند و سوار هواپیما شده‌اند اما از دوبی این‌ همه مسافر را برگرداندند تا همسر و دختر من را پیاده کنند. اگر مشکلی بوده چرا آنها را بازداشت نکردند؟ اگر مشکلی نیست چرا آنها را برگردانده‌اند. این موضوعات را شما باید پرس‌وجو کنید. ما که جوابی نمی‌گیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *