پلیس راه

تردد در محورهای کوهستانی با زنجیر چرخ

اگر در محورهای کوهستانی، خودرویی زنجیر چرخ به همراه نداشته باشد، عوامل پلیس راهور از تردد آن خودرو در این مسیر جلوگیری می‌کند

اردیبهشت آنلاین: رئیس پلیس راه کشور با اشاره به بارش برف و باران در راههای مواصلاتی کشور اعلام کرد: تردد در محورهای کوهستانی بدون زنجیر چرخ ممنوع است.

به گزارش ایرنا، سردار حسن مومنی درباره آخرین وضعیت راههای کشور گفت: با وجود بارش برف و باران در بیشتر استان‌های کشور، هیچگونه انسدادی در راههای اصلی کشور گزارش نشده و تردد خودروها در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به بارندگی‌ها و لغزندگی جاده‌ها از رانندگان درخواست می شود که ضمن احتیاط و سرعت مطمئنه در رانندگی، تجهیزات ایمنی زمستانی بویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه کشور همچنین گفت که در آزادراه تهران – شمال شاهد بارش برف هستیم و اغلب محورهای شماری با مه گرفتگی و بارنگی همراه است.

سردار مومنی با اشاره به اجرای طرح زمستانه 111 پلیس، اظهار داشت: اگر در محورهای کوهستانی، خودرویی زنجیر چرخ به همراه نداشته باشد، عوامل پلیس راهور از تردد آن خودرو در این مسیر جلوگیری می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین تصادفات جاده ای در روز جمعه رخ می دهد از این رو از رانندگان و مسافران درخواست داریم که احتیاز لازم را در رانندگی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *