مراکز دبی

معرفی بهترین مراکز خرید دبی

در دبی، علاوه بر جاذبه‌های دیدنی و منحصر‌به‌فرد ، مراکز خرید بی‌نظیری وجود دارد که گشت‌وگذار در آن‌ها، یکی از کارهایی است که باید در سفر به این شهر انجام دهید

تصویر روز: دبی به عنوان مهم‌ترین مقصد توریستی در همسایگی کشورمان، از دیرباز تاکنون یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر ایرانیان محسوب می‌شود.

به گزارش سایت کجارو ، در دبی، علاوه بر جاذبه‌های دیدنی و منحصر‌به‌فرد که روزبه‌روز نیز در حال توسعه هستند، مراکز خرید بی‌نظیری وجود دارد که گشت‌وگذار در آن‌ها، یکی از کارهایی است که باید در سفر به این شهر انجام دهید. درواقع قصد خرید داشته باشید یا نه، این ساختمان‌های عظیم با معماری متحیر‌کننده، شما را جذب می‌کند. مراکز خرید دبی تنها مکان‌هایی برای خرید نیستند، آن‌ها مجموعه‌ای از مغازه‌ها، کالاهای شگفت‌انگیز، رستوران‌ها و کافه‌ها، مراکز تفریح و بازی و سرگرمی و … هستند که برای ساعت‌ها مسافران تور دبی را سرگرم و شگفت‌زده خواهند کرد.

یافتن بهترین پاساژهای دبی برای مسافران کمی دشوار است و احتمال دارد به دلیل تنوعی که دارند، گیج‌کننده باشد، از این رو، در این مطلب از بلاگ لست سکند قصد داریم تعدادی از بهترین مراکز خرید دبی را معرفی کنیم

1. وافی مال (WAFI Mall)

مرکز خرید وافی که در خیابان عود ميثاء واقع شده است، در سال 2001 تاسیس شد. وافی مال یک مرکز خرید منحصر به فرد در بین مراکز خرید دبی است. این پاساژ به دلیل معماری هرمی شکل، مجسمه‌های خیره‌کننده ابوالهول، سقف شیشه‌ای، مجموعه آثار هنری موجود در آن و طراحی مصری در سراسر منطقه شناخته شده است. وافی مال دبی تقریباً 350 فروشگاه پوشاک، صنایع دستی، دکور و غیره دارد که از نظر کالای عرضه شده بسیار متنوع هستند.

در این مرکز خرید چهار طبقه، یک مرکز سلامتی و آبگرم، یک هزارتوی زیبا از کریستال‌ها، یک سینمای سه بعدی و یک شبیه‌ساز ترن هوایی وجود دارد. همچنین فودکورت وافی مال شامل 30 رستوران و کافه است که انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را برای مشتریان سرو می‌کند.

  • آدرس مرکز خرید وافی مال: دبی، أم هرير 2، خیابان عود ميثاء
  • ساعت کاری مرکز خرید وافی مال: 10:00 صبح تا 10:00 شب

موقعیت مرکز خرید وافی مال

lastsecond.ir-shopping center dubai.jpg
مرکز خرید وافی مال، از بهترین مراکز خرید دبی
lastsecond.ir-shopping center dubai 2.jpg
وافی مال دبی

2. مرکز خرید ابن بطوطه (Ibn Battuta Mall)

یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی، مرکز خرید ابن بطوطه است که در جاده شیخ زاید قرار دارد و به افتخار کاشف عرب ابن‌بطوطه طراحی شده است. این مرکز خرید به شش بخش هند، چین، تونس، مصر، ایران و اندلس تقسیم شده است و نزدیک به 275 فروشگاه دارد. این بخش‌ها مناطقی هستند که ابن‌بطوطه به آن‌ها سفر کرده است. فروشگاه‌های موجود در مرکز خرید ابن بطوطه شامل برندهای مد بین‌المللی، شرکت‌های پیشرو الکترونیک، لوازم آرایشی، مبلمان، دکوراسیون منزل، لوازم جانبی و غیره هستند.

چه دنبال اجناس با برندهای گران‌قیمت و بین‌المللی باشید چه به دنبال کالاهای ارزان‌تر، در این مرکز خرید دبی می‌توانید بین کالاهای متنوع انتخاب کنید، مانند اغلب مرکز خریدهای دبی، در ابن بطوطه امکانات بسیاری برای تفریح و سرگرمی و لذت بردن وجود دارد. این امکانات شامل رستوران‌ها و کافه‌های متنوع، بولینگ، مرکز سرگرمی فان سیتی، مرکز تفریحی اسکای زون و سینمای مدرن است.

  • آدرس مرکز خرید ابن بطوطه: دبی، جبل علی، خیابان شیخ زاید
  • ساعت کاری مرکز خرید ابن بطوطه: 10:00 صبح تا 10:00 شب

موقعیت مرکز خرید ابن بطوطه

lastsecond.ir-shopping center dubai 3.jpg
مرکز خرید ابن بطوطه از پاساژهای دبی
lastsecond.ir-shopping center dubai 4.jpg
نمای داخلی مرکز خرید ابن بطوطه

4. امارات مال (Mall of the Emirates)

مرکز خرید امارات یکی از بهترین مراکز خرید دبی است. این مرکز خرید با بیش از 630 فروشگاه بین‌المللی، در مجموع 260000 متر مربع فضا، خانه‌ برخی از لوکس‌ترین برندها از جملهChanel ، Louis Vuitton و Prada است. مرکز خرید امارات در سال 2005 در جاده شیخ زاید تأسیس شد. مرکز خرید امارات، جدا از اینکه یک مرکز خرید عظیم همراه یک فودکورت مجهز و متنوع است، امروزه به عنوان یکی از برجسته‌ترین جاهای دیدنی دبی شناخته می‌شود.

در این مجموعه، علاوه بر خرید می‌توان از انواع سرگرمی‌ها مانند مجموعه سینمای سینستار، سالن‌های بازی، سالن‌های بولینگ و موارد دیگر بهره‌مند شد. بزرگترین کارفور دبی در مرکز خرید امارات واقع شده است که جاذبه دیگری برای عاشقان خرید در دبی است.

امارات مال شامل مجموعه‌های عظیمی از خاص‌ترین مراکز تفریحی دبی است. تجربه اسکی در شهری که برفی در آن نمی‌بارد، یکی از مواردی است که بسیاری از گردشگران را به امارات مال جذب می‌کند. در این مجموعه، گردشگران می‌توانند تجربه اسکی و اسنوبورد، سورتمه سواری و ساخت آدم برفی را در یک مرکز خرید کسب کنند. همچنین سالن بولینگ و مراکز بازی در این مرکز خرید دبی آن را به بهشتی برای علاقه‌ندان به تفریح و سرگرمی تبدیل می‌کند.

  • آدرس امارات مال: دبی، البرشا، خیابان شیخ زاید
  • ساعت کاری امارات مال:  جمعه، شنبه و یکشنبه‌ها از ساعت 10:00 صبح تا 12:00 بامداد، دوشنبه‌، سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 10:00 صبح تا 11:00 شب

موقعیت امارات مال روی نقشه

lastsecond.ir-shopping center dubai 9.jpg
امارات مال، از بهترین مراکز خرید دبی
lastsecond.ir-shopping center dubai 5.jpg
مرکز خرید امارات مال 

5. دبی مال (The Dubai Mall)

دبی مال در منطقه مرکز شهر دبی واقع شده است و می‌توان به راحتی با وسایل حمل و نقل عمومی در دبی مانند مترو یا اتوبوس، خودتان را به آن برسانید. این مرکز خرید دبی در چند قدمی برج خلیفه است و پارکینگ آن بیش از 14000 خودرو ظرفیت دارد. دبی مال بین سال‌های 2004 تا 2008 ساخته شد و به عنوان بزرگترین مرکز خرید جهان معرفی شده است، یکی از بهترین مراکز خرید در دبی شناخته می‌شود. این مرکز خرید مجلل با بیش از 1200 فروشگاه برندهای لوکس، باغ‌وحش زیر آب، آکواریوم دبی، پیست روی یخ، سینما، پارک موضوعی، فواره‌های دبی و رستوران‌های متعدد یکی از جاهای دیدنی دبی محسوب می‌شود. همچنین در طبقه فوقانی این مرکز خرید دبی، یک فودکورت با حدود 150 رستوران و کافه‌ برای کسانی که تشنه خرید هستند وجود دارد.

  • آدرس دبی مال: دبی، بعد از برج خلیفه، خیابان شیخ زاید
  • ساعت کاری دبی مال: 8:00 صبح تا 12:00 بامداد

موقعیت مرکز خرید دبی روی نقشه

lastsecond.ir-shopping center dubai 8.jpg
دبی مال، از بهترین مراکز خرید دبی
lastsecond.ir-shopping center dubai 10.jpg
مرکز خرید دبی مال

6. نخیل مال (Nakheel Mall)

نخیل مال یک مرکز خرید، مرکز غذا و سرگرمی در قلب جزیره مصنوعی پالم جمیرا دبی است. ساخت این مرکز خرید در سال 2014 آغاز شد و در سال 2019 افتتاح شد. مرکز خرید نخیل در پالم جمیرا در پنج طبقه با بیش از 300 فروشگاه، رستوران و مرکز سرگرمی یکی از بهترین مراکز خرید دبی است. این مرکز خرید شامل فروشگاه‌هایی مانند Waitrose، H&M و Sephora است. همچنین یک سینمای VOX، یک سالن ترامپولین و یک سرزمین بازی با نام Fabyland را در خود جای داده است. رستوران‌ها و کافه‌ها در سرتاسر این مرکز خرید دبی پراکنده‌اند. همچنین در بازدید از نخیل مال می‌توانید در فودکورت مجلل به نام The Eatery که چندین رستوران معروف در آن وجود دارد، غذا بخورید. طبقه فوقانی نخیل مال فودکورتی به نام The Rooftop دارد که شامل رستوران‌هایی در فضای باز است.

  • آدرس مرکز خرید نخیل مال: دبی، پالم جمیرا، ال هیلالی
  • ساعت کاری مرکز خرید نخیل مال: 10:00 صبح تا 12:00 بامداد

 

موقعیت نخیل مال روی نقشه

lastsecond.ir-shopping center dubai 11.jpg
مرکز خرید نخیل مال، از پاساژهای دبی
lastsecond.ir-shopping center dubai 12.jpg
مرکز خرید نخیل مال 

7. سیتی سنتر دیره (City Centre Deira)

سیتی سنتر دیره یکی از قدیمی‌ترین و بهترین پاساژهای دبی است که در اسکله جاده پورت سعید واقع شده است. فروشگاه‌های این مرکز شامل تمام مارک‌های اصلی لباس، لوازم الکترونیکی، زیور آلات و همچنین فروشگاه‌های محلی ابریشم، ترمه و فرش است. این مرکز خرید همچنین یک سالن سینما، یک سالن بولینگ و یک مرکز بازی سیاره جادویی برای کودکان را در خود جای داده است. حدود 300 فروشگاه در این مرکز خرید وجود دارد که اجناس را با قیمتی مناسب‌تر نسبت به باقی مراکز خرید دبی عرضه می‌کنند. در طبقات فوقانی سیتی سنتر دیره، فودکورت و رستوران‌های متنوع آن آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستند.

  • آدرس سیتی سنتر دیره: دبی، پورت سعید
  • ساعت کاری سیتی سنتر دیره: 10:00 صبح تا 12:00 بامداد

موقعیت سیتی سنتر دیره روی نقشه

lastsecond.ir-shopping center dubai 15.jpg
سیتی سنتر دیره، از بهترین مراکز خرید دبی
lastsecond.ir-shopping center dubai 22.jpg
مرکز خرید سیتی سنتر دیره

8. برجمان سنتر (BurJuman Centre)

برجمان سنتر دبی یک مرکز خرید مجلل با برندهای برتر جهان است. در واقع مرکز خرید برجمان یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید دبی است که بوتیک‌های بسیاری از طراحان مشهور دنیای مد مانند Calvin Klein و Hermes را در خود جای داده است. علاوه بر خرید در برجمان یک مرکز سرگرمی سیاره جادویی و سینما نیز برای سرگرمی مشتریان وجود دارد. مرکز خرید برجمان، تجربه خریدی همه‌جانبه را فراهم می‌کند و بهترین برندها را از سراسر جهان در یک مکان واحد گرد هم آورده است. همچنین تعداد زیادی رستوران و کافه برای علاقه‌مندان به غذا و نوشیدنی در مرکز خرید برجمان دبی وجود دارد. در حال حاضر 51 کافه و رستوران در این مرکز خرید به فعالیت می‌پردازند.

  • آدرس مرکز خرید برجمان: دبی، المنخول، خیابان خلید بین ال والید
  • ساعت کاری مرکز خرید برجمان: 10:00 صبح تا 12:00 شب

موقعیت مرکز خرید برجمان روی نقشه

lastsecond.ir shopping mall in dubai.jpg
مرکز خرید برجمان از مراکز خرید دبی 
lastsecond.ir shopping mall in dubai 2.jpg
مرکز خرید برجمان یکی از بهترین مراکز خرید دبی

9. مرکز خرید مرکاتو (Mercato Shopping Mall)

مرکز خرید مرکاتو یک بهشت خرید به سبک ایتالیایی در جاده جمیرا است. مرکز خرید مرکاتو یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید در شهر دبی است و به شکل یک شهر زیبای مدیترانه‌ای ایتالیا از دوره رنسانس اروپا طراحی شده است. در واقع، نام Mercato در ایتالیایی به معنای بازار است. این مرکز خرید بیش از 130 فروشگاه دارد که محصولات متنوعی می‌فروشد. اگر علاقه‌مند به خریدی آرام هستید، به این مرکز خرید به سبک رنسانس ایتالیایی با خیابان‌های سنگ‌فرش شده و میدان‌های زیبا مراجعه کنید. یک شعبه سینماهای VOX و یک شهر سرگرمی نیز در این مرکز خرید برای کودکان نیز وجود دارد. در طی خریدتان نیاز به سوخت گیری دارید؟ می‌توانید در یک کافه خیابانی سرپوشیده، قهوه و شیرینی میل کنید یا در یکی از رستوران‌های این مرکز خرید دبی مانند Shake Shack یا پیتزا و پاستا ECCO شام بخورید.

  •  آدرس مرکز خرید مرکاتو: دبی، جمیرا، خیابان جمیرا بیچ
  • ساعت کاری مرکز خرید مرکاتو: 10:00 صبح تا 10:00 شب

موقعیت مرکز خرید مرکاتو روی نقشه

lastsecond.ir shopping mall in dubai 8.jpg
مرکز خرید مرکاتو در دبی
lastsecond.ir shopping mall in dubai 4.jpg
مرکاتو از پاساژهای دبی

10. مرکز خرید سیتی واک (City Walk)

مرکز خرید سیتی واک یک تجربه خرید در فضای باز است. سیتی واک در تقاطع جاده الصفا و جاده الوصل قرار دارد و طولانی‌ترین خیابان خرید در دبی است. بسیاری از مغازه‌های بزرگ در همه رده‌های قیمتی در مساحتی بیش از 13000 متر مربع قرار گرفته‌اند. چیزی که مرکز خرید سینی واک را بسیار خاص می‌کند، فضای بیرونی آن است. موقعیت مکانی این مرکز خرید دبی که بین ساختمان‌های بلند با منظره برج خلیفه قرار دارد آن را بسیار شگفت‌انگیز و منحصر‌به فرد می‌کند. این مرکز خرید شامل مغازه‌هایی است که محصولات معمولی از عسل گرفته تا برندهای لباس بین‌المللی را به فروش می‌رسانند. همچنین رستوران‌ها و کافه‌هایی برای رفع خستگی در طی خرید و مراکز بازی و سرگرمی مانند سینما در این مجموعه وجود دارد.

  • آدرس مرکز خرید سیتی واک: دبی، الوصل
  • ساعت کاری مرکز خرید سیتی واک: 10:00 صبح تا 12:0 شب.

موقعیت مرکز خرید سیتی واک

lastsecond.ir shopping mall in dubai 10.jpg
سیتی واک یکی از مرکز خریدهای دبی
lastsecond.ir shopping mall in dubai 12.jpg
مرکز خرید سیتی واک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *