bc

محصولات متنوع بیمه ملت برای مالکان خودرو

بیمه‌گزاران بیمه ملت، همچنین می‌توانند بیمه شخص ثالث و بدنه را از طریق وب‌سایت بیمه ملت بخش اینترنت بیمه نیز تهیه کنند

تصویر روز: بیمه ملت، محصولات متنوعی را برای پوشش بیمه‌ای خودرو طراحی و ارائه کرده است که مالکان خودرو می‌توانند براساس نیاز خود از این پوشش‌های بیمه‌ای استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، این روزها حتی تصور زندگی بدون خودرو سخت است؛ وسیله نقلیه‌ای که به بخش جدایی‌ناپذیر از زندگی مردم بدل شده است. اما بالا رفتن قیمت خودرو موجب شده تا اهمیت پوشش‌های بیمه‌ای بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

در بخش بیمه خودرو، به جز بیمه شخص ثالث که یک بیمه اجباری است، بیمه بدنه می‌تواند پوشش مکملی برای خودروها، به ویژه خودروهای بالای 400 میلیون تومان باشد. چرا که طبق ماده 8 قانون بیمه شخص ثالث مصوب مجلس شورای اسلامی، خودروهایی که سال 1401 بیش از 400 میلیون تومان قیمت داشته باشند، خسارت آنها هنگام تصادف، براساس خودروی متعارف یعنی یک خودروی 400 میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

اما در کنار بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه، پوشش‌های متنوع دیگری نیز وجود دارد که می‌تواند از شما در هنگام حادثه مراقبت کند. بیمه ملت از سال 1393 در حوزه بیمه خودرو، محصولات نوین و متنوعی را طراحی کرده است که بتواند چتر پوشش بیمه‌ای برای دارندگان خودرو را گسترش دهد و شما براساس نیاز بتوانید بهترین پوشش بیمه‎ای را برای خود انتخاب کنید.

بیمه کوتاه‌مدت شخص ثالث، بیمه جامع خودرو، بیمه بدنه و کمک‌رسان، بیمه امداد SOS، بیمه‌ بدنه طرح راننده محور و عملیاتی کردن بیمه خسارت کلی در بیمه‌ بدنه خودرو، پوشش افت قیمت خودرو و حذف فرانشیز از محصولاتی است که بیمه ملت برای پوشش دغدغه‌های مالکان خودرو طراحی کرده است.

بیمه‌گزاران بیمه ملت، همچنین می‌توانند بیمه شخص ثالث و بدنه را از طریق وب‌سایت بیمه ملت بخش اینترنت بیمه نیز تهیه کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس https://melat.ir/app/products/15816/car-insurance و یا به هر یک از نمایندگی‌های بیمه ملت در سراسر کشور مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *