بشقاب پرنده

واقعیت ترسناک درباره بشقاب پرنده‌ها!

ظاهرا رویت اولین بشقاب پرنده ادعایی، همزمان با انفجار اولین بمب اتمی توسط ایالات متحده اتفاق افتاده و ممکن است بین این دو رویداد ارتباطی وجود داشته باشد

تصویر روز: بررسی‌های اخیر درباره اولین مشاهده بشقاب پرنده در ایالات متحده نشان می‌دهد که احتمالا بین انفجار اولین بمب اتم و مشاهده اولین بشقاب پرنده، ارتباطی وجود دارد.

یک مقام دفاعی سابق در ایالات متحده، مدعی است بشقاب پرنده‌ای که آن را «رازول قبل از رازول» نام‌گذاشته‌اند با مسائل هسته‌ای مرتبط است. دولت ایالات متحده تحقیق درباره آن را در سال ۱۹۴۵ آغاز کرد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه سان، نیک پوپ که سابقا در وزارت دفاع بریتانیا کار می‌کرد، از بشقاب پرنده‌ای حرف می‌زند که پس از دستور وزارت دفاع ایالات متحده برای بررسی اسناد مرتبط با آن، توجه‌ها را به سوی خود جلب کرد.

پوپ توضیح داد که تقریبا ۸۰ سال قبل برای اولین بار ادعای رویت این بشقاب پرنده مطرح شد. دلیل اینکه نام این بشقاب پرنده را رازول قبل از رازول گذاشته‌اند این است که قبلا فکر می‌کردند نخستین رویت بشقاب پرنده در رازول در نیومکزیکو در سال ۱۹۴۷ رخ داده، اما دو سال قبل از آن، ادعا شده بود که شیئی آووکادوشکل، در ایالات متحده سقوط کرده است.

پاپ درباره اهمیت این موضوع که قوانین اخیر تاریخ اولین مشاهده بشقاب پرنده را در سال ۱۹۴۵ تعیین کرده، صحبت کرد. او گفت: «این تنها یکی از چیزهای بی‌شمار مربوط به بشقاب پرنده‌ها در لایحه دفاعی جدید است که نشان می‌دهد کنگره واقعا علاقه‌مند است که معمای بشقاب پرنده‌ها را حل و دولت را مجبور به پاسخگویی کند.»

ظاهرا رویت اولین بشقاب پرنده ادعایی، همزمان با انفجار اولین بمب اتمی توسط ایالات متحده اتفاق افتاده و ممکن است بین این دو رویداد ارتباطی وجود داشته باشد.

پوپ معتقد است که این دو موضوع به هم مرتبط هستند. به گفته او کنگره خواستار پاسخ‌هایی در این رابطه است.

اواخر ماه گذشته، اصلاحیه‌ای به قانون مجوز دفاع ملی اضافه شد که این وزارتخانه را ملزم می‌کند اسناد تاریخی مربوط به مشاهده ادعایی را بررسی کند.

پوپ گفت: «این یکی از مفاد بسیار درباره یوفوها در لایحه دفاعی جدید است. وزارت دفاع باید فهرستی [نه فقط] از همه چیزهایی که در مورد این حادثه خاص دریافته است، بلکه همه رویدادها و برنامه‌های دیگر از اول ژانویه ۱۹۴۵ به بعد به کنگره ارائه کند. هرکسی که در این برنامه ها دخیل باشد یا اطلاعاتی در مورد آن داشته باشد از سوگندهای محرمانه و توافق‌نامه‌های عدم افشای خود رها خواهد شد و می‌تواند در این مورد به کنگره شهادت دهد.»

طبق آخرین گزارش از دفتر مدیر اطلاعات ملی (ODNI) در هفته گذشته صدها مورد بیش از آنچه قبلا شنیده بودیم، درباره بشقاب پرنده‌هایی که توسط نظامی‌ها مشاهده شده، در حال بررسی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *