uy
با حضور 91/5 درصد سهامداران ؛

مجمع سالیانه بیمه اتکایی امین برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه اتکایی امین در سالن رازی مرکز همایش های جزیره کیش برگزار شد

تصویر روز: مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه اتکایی امین در سالن رازی مرکز همایش های جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه اتکایی امین، مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت روز سه شنبه 27 دی ماه ساعت 14:30 با حضور 91/5 درصد سهامداران یا نمایندگان قانونی آنان و همچنین اکثریت اعضاء هیأت‌مدیره، مدیرعامل، بازرس قانونی و نمایندگان محترم سازمان بورس اوراق بهادار و بیمه مرکزی در سالن رازی مرکز همایش های جزیره کیش برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مجمع عمومی بیمه اتکایی امین پس از خیرمقدم خسرو حقیقی پناه رئیس مجمع و رئیس هیأت مدیره به سهامداران و سایر مدعوین آغاز شد. این مجمع پس از قرائت گزارش هیأت‌مدیره به مجمع عمومی عادی صاحبان سهام توسط موسی رضایی مدیرعامل شرکت و ارائه گزارش بازرس و حسابرس مستقل قانونی، مجمع صورت‌های مالی دوره مالی منتهی به 1401/06/31 را با اکثریت آراء تصویب کرد. همچنین معاملات موضوع ماده 129 لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت با اکثریت آراء مورد تصویب و تنفیذ مجمع قرار گرفت. مجمع با اکثریت آراء با تقسیم 400 ریال از 572 ریال سود دوره مالی منتهی به 1401/06/31 بین سهامداران را تصویب کرد.

این گزارش می افزاید، مجمع با اکثریت آراء حاضرین در جلسه و با رعایت ماده 147 لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت، «مؤسسه حسابرسی رایمند و همکاران» را به عنوان حسابرس و بازرس اصلی شرکت و «مؤسسه بهراد مشاور» را به عنوان بازرس علی‌البدل برای مدت یک سال انتخاب کردند. همچنین، امیرتیمور پاینده به عنوان اکچوئر اصلی و مریم تیموریان به عنوان اکچوئر علی البدل برای سال آینده انتخاب شدند.

شایان ذکر است، در ادامه مجمع با اکثریت آراء روزنامه های کثیرالانتشار دنیای اقتصاد و عصر اقتصاد را برای درج آگهی‌های شرکت در سال مالی 1402 انتخاب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *