سمینار داوران کشتی

حضور داوران ایرانی در سمینار اتحادیه جهانی کشتی

در سمینار داوران المپیکی جهان چهار داور المپیکی و یک مدرس از کشورمان حضور دارند که این مهم در نوع خود در تاریخ داوری سالهای اخیر کم‌ نظیر بوده است

تصویر روز: سمینار بین المللی داوران S1 (المپیکی) که از  ۲۸ دی ماه در شهر آنتالیا ترکیه آغاز شده بود طبق برنامه زمان بندی شده روز یکشنبه ۲ بهمن ماه به کار خود پایان می دهد.

به گزارش اردیبهشت آنلاین ، با دعوت رسمی اتحادیه جهانی کشتی در این سمینار پنج روزه 4 نفر از داوران s1 کشورمان شامل آقایان کامران سلطانی زاده ، مهدی بشیر زاده ، نیما صادقی و سعید عباسی نیز حضور داند.

همچنین محمد مصلایی پور نیز به عنوان مدرس اتحادیه جهانی کشتی در سمینار داوران المپیکی جهان حضور دارد.

بنابراین گزارش این کلاس برای داوران المپیکی سراسر جهان برگزار و در این دوره آخرین قوانین و مقررات ، تدریس و‌ برای هماهنگی‌ های بیشتر به داوران المپیکی همه کشور ها آموزش  های لازم داده می شود.

پس از پایان این دوره ، داوران حاضر در این سمینار به عنوان نمایندگان کشورهای خود ، آخرین مقررات را برای آموزش به ورزشکاران و‌ مربیان خود ارایه خواهند داد.

شایان ذکر است در سمینار داوران المپیکی جهان که در آنتالیای ترکیه در حال برگزاری است ، چهار داور المپیکی و یک مدرس از کشورمان حضور دارند که این مهم در نوع خود در تاریخ داوری سالهای اخیر کم‌ نظیر بوده است. در این سمینار حدود 110 داور المپیکی از بیش از 60 کشور جهان حضور داند.

اسامی مدرسان فدراسیون جهانی کشتی حاضر در سمینار

آنتونیو سیلورستری
ابراهیم چی چی اوغلو
شریف الحلوا
محمد مصلایی
چانگ چین
کویکه سان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *