فروش میوه

برنامه ریزی برای تامین میوه شب عید

با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان با ایام نوروز ۱۴۰۲،اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین میوه شب عید در قزوین بخشی از سهمیه میوه شب عید مربوط به این ایام است

تصویر روز: سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تمهیدات لازم برای تامین میوه شب عید با قیمت و کیفیت مناسب اتخاذ شده است.

به گزارش صدا و سیمای مرکز قزوین، محمد حسین عطایی افزود: با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان با ایام نوروز ۱۴۰۲،اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین میوه شب عید در قزوین بخشی از سهمیه میوه شب عید مربوط به این ایام است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه میوه تنظیم بازار مورد نظر برای شب عید شامل سیب و پرتقال است، گفت: مقدار مورد نظر برای تامین میوه این ایام به زودی مشخص می‌شود.

وی اظهار داشت: توزیع میوه‌های شب عید از اواخر اسفند آغاز می‌شود و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت. این مسوول همچنین گفت: در سال جاری به منظور تامین و توزیع میوه شب عید یا تنظیم بازار از ظرفیت و توان بخش خصوصی و اتحادیه‌ها استفاده می‌شود.

وی اظهار کرد: کمیته راهبردی میوه شب عید در سازمان جهاد کشاورزی قزوین تشکیل شده و بر فرایند‌های مربوط به این موضوع نظارت می‌کند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه علاوه بر میوه، تمهیدات لازم به منظور تامین سایر کالا‌های پرمصرف برای شب عید انجام شده است، گفت: ذخایر مناسبی از انواع کالا‌های اساسی شامل مرغ، تخم مرغ، گوشت قرمز، روغن و برنج، قند و شکر در استان وجود دارد و کمبودی در اقلام اساسی نخواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *