20K copy

تقدیر اتحادیه جهانی پست از ایران

اقدام شرکت ملی پست در خصوص ورود موتورهای برقی با استقبال اتحادیه جهانی پست روبرو شد

تصویر روز: مدیرعامل شرکت ملی پست در نخستین نمایشگاه بين‌المللي شهر پایدار؛ مفهوم پست هوشمند و ارتقای سرانه مرسولات پستی را از اساسی ترین ویژگی های تحقق شهرپایدار خواند.
به گزارش دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ نخستین نمایشگاه بین المللی شهر پایدار عصر امروز ششم بهمن ماه ۱۴۰۱ با حضور محمود لیائی و محمد خوانساری معاونان وزیر ارتباطات؛ محمدرضا قادری عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست و دبیر علمی نمایشگاه و جمعی دیگر از مسئولان سازمانهای مختلف برگزار شد.
محمود لیایی در این آیین با اشاره به جایگاه ویژه خدمات پستی در لایه های مختلف اقتصادی؛ اجتماعی و فرهنگی بر اهمیت صنعت پست در تحقق شهرپایدار اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پست ضمن قدردانی از برگزارکنندگان نمایشگاه شهر پایدار و همراهی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: این شرکت گام های مهمی در مسیر هوشمندسازی برداشته است .
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست ادامه داد: ارتقای هوشمندسازی در شبکه پستی باعث شده است که خدمات گسترده پست آسان و سریع صورت گیرد. .
وی افزود: شرکت ملی پست با ارتقای مدیریت دانش در سطح سیاست گذاری و برنامه ریزی وهمچنین ایجاد انگیزه در کارکنان در مسیرتوانمندسازی منابع انسانی برنامه های متنوعی را در یک سال گذشته اجرا نموده است.
معاون وزیر ارتباطات با اشاره به نقش مهم پست در حوزه تجارت الکترونیک گفت: شرکت ملی پست در حوزه فناوری با طراحی و ارتقای سامانه ها توانسته است اثرگذاری قابل توجهی در حوزه دیجیتال مارکتینگ، تکمیل بانک های اطلاعاتی خدمات اداری و اجتماعی، ایجاد سرویس های نوین، ارائه خدمات در مسیر فناوری های نوین و … ایجاد کند.
وی افزود: این شرکت در بخش زیرساخت با تجهیز و ارتقای سیستم های سورتینگ هوشمند امانات پستی، نوسازی ناوگان، تجهیز موزعین به موبایل های هوشمند، بارکد اسکنرهای هوشمند و … در کیفیت خدمت رسانی گام های موثری برداشته است.
لیایی خاطرنشان کرد: شرکت ملی پست در آخرین اقدام با ورود ناوگان موتورهای برقی توانسته است در ابعاد زیست محیطی، اقتصادی و سلامت خدمت مهمی انجام دهد.مدیرعامل شرکت ملی پست از استقبال اتحادیه جهانی پست از این اقدام پست ایران خبر داد.
وی در این زمینه به شعار امسال اتحادیه جهانی پست با عنوان پست برای سیاره و الزام این نهاد بین‌المللی به تحقق پست سبز اشاره کرد .
مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه هوشمندسازی و تحول دیجیتال سرلوحه فعالیت‌های این شرکت در دولت سیزدهم است؛ از اجرای طرح شهروند پستچی خبر داد و گفت: در این طرح با استفاده از پلتفرمهای نرم افزاری در شهرپایدار از تمامی ظرفیتها برای انجام خدمات پستی بهره مند می‌شویم.
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه پست تحرک زیادی در جریان های اجتماعی دارد و به معرفی و ارائه خدمات پرداخته‌؛ به حضور پست در رویدادهایی نظیر اینوتکس پست و مشارکت جدی در نمایشگاه شهر پایدار اشاره کرد و از برگزاری نمایشگاه بین المللی پست اکسپو در آینده نزدیک خبر داد‌ .
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست ادامه داد: پست ایران در سطح بین المللی با امکان مراوده پستی با 192 کشور و از طرفی با توسعه همکاری های دو جانبه و چند جانبه به توسعه خدمات پستی مبتنی بر ارزش های ایرانی اسلامی پرداخته است.
وی افزود: اکنون خوشحالیم که نمایشگاه شهر پایدار با موضوعات پایداری اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی بر سرفصل هایی چون استفاده از انرژی های نو و تجدید پذیرش، حمل و نقل پاک و برقی و هوشمند و توسعه و بهره وری سبز تاکید دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *