e4a

اقدامات بیمه دانا در مناطق زلزله‌زده خوی

بیمه دانا از اولین روز وقوع زلزله با حضور تیمی از کارشناسان مجرب آمادگی خود را برای پرداخت خسارت‌های احتمالی بیمه‌گذاران تحت پوشش این شرکت اعلام داشت

تصویر روز: شعبه خوی بیمه دانا با برآورد نسبی خسارات زلزله 5.9 ریشتری اخیر در این شهرستان، آماده پرداخت خسارت به بیمه‌گذاران و زیان‌دیدگان احتمالی است.
به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۹ و ۴۴ دقیقه هشتم بهمن ماه امسال، شهر خوی در شمال استان آذربایجان‌غربی را لرزاند. طبق گزارش مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران، این زمین لرزه در عمق هفت کیلومتری اتفاق افتاد.
این زمین لرزه تاکنون هفت کشته و حدود هزار مصدوم بر جای گذاشته است.
پس از وقوع زلزله اخیر در این شهر، آقازاده مراداعلی رئیس شعبه خوی بیمه دانا اعلام کرد: تیم کارشناسان مجرب اعزامی این شرکت از تهران، در حال حاضر در مناطق زلزله زده مستقر هستند تا در صورت مراجعه زیان‌دیدگان دارای بیمه نامه این شرکت، با تشکیل پرونده و برآورد خسارات احتمالی، خسارت آنها را جبران نمایند.
وی در ادامه گفت: در این زلزله تعدادی از واحدهای مسکونی شهروندان شهری و روستایی و ساختمان‌ها دچار خسارت شد که عمده‌ترین آن مربوط به منازل مسکونی کارکنان نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی و تعدادی مدارس و فضاهای آموزشی است که پس از ارزیابی‌های صورت گرفته، میزان خسارات دقیق برآورد و آماده پرداخت خواهد بود.
گفتنی است: شعبه خوی بیمه دانا از اولین روز وقوع زلزله با حضور تیمی از کارشناسان مجرب خسارت این شرکت در مناطق زلزله زده حاضر و آمادگی خود را برای پرداخت خسارت‌های احتمالی بیمه‌گذاران دارای بیمه نامه تحت پوشش این شرکت اعلام داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *