محمدرضا فرجی

تغییرات جدید در اتحادیه فناوران رایانه تهران

عرضه‌کنندگان کالا و خدمات در فروشگاه‌های مجازی به اتحادیه فناوران رایانه تهران می‌پیوندند

تصویر روز: عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران اعلام کرد: عرضه‌کنندگان کالا و خدمات در فروشگاه‌های مجازی به اتحادیه فناوران رایانه تهران می‌پیوندند.

به گزارش تصویر روز محمدرضا فرجی تهرانی با بیان این مطلب افزود: با تصمیم هیئت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور و به منظور ساماندهی فعالیت واحدهای صنفی فعال، رسته‌های «عرضه انواع کالا در فروشگاه‌های مجازی» و «عرضه انواع خدمات در فروشگاه‌های مجازی» تحت پوشش اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران قرار گرفتند.

وی افزود:«طبق نامه دبیر هیئت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور، دو کد آیسیک ۵۲۱۱۲۳/۱ و ۵۲۱۱۲۴/۱ به ترتیب به رسته‌های «عرضه انواع کالا در فروشگاه‌های مجازی» و «عرضه انواع خدمات در فروشگاه‌های مجازی» اختصاص داده شده‌اند.

رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران و عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران تاکیدکرد: به منظور ساماندهی فعالیت واحدهای صنفی فعال در این رسته‌ها، جلوگیری از بروز تخلفات صنفی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان؛ این رسته‌ها تحت پوشش اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران قرار گرفته است‌.

وی اظهارداشت: این تصمیمِ هیئت عالی نظارت که برای حفظ منافع کسب و کارهای آنلاین به دور از حواشی موجود اتخاذ شده، به کسب و کارهای استان تهران که در طی ماه‌های گذشته به دلیل کشمکش‌های درون‌سازمانیِ اتحادیه موصوف قادر به دریافت مجوز نبودند، امکان می‌دهد تا از امروز با در دست داشتن مدارک مورد نیاز برای دریافت پروانه کسب به اتحادیه فناوران رایانه تهران مراجعه نموده و ذیل قانون نظام صنفی به فعالیت مشروع بپردازند».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *