6e72c

بهره‌مندی از تجارب بازنشستگان در بیمه دانا

مدیر عامل بیمه دانا بر ضرورت استفاده‌ مدیران از تجارب ارزشمند بازنشستگان فرهیخته به ویژه در اتاق‌های‌‌‌فکر و کارگروه‌های شرکت، تأکید کرد

تصویر روز: مدیر عامل بیمه دانا بر ضرورت استفاده‌ مدیران از تجارب ارزشمند بازنشستگان فرهیخته به ویژه در اتاق‌های‌‌‌فکر و کارگروه‌های شرکت، تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری در مراسم تجلیل از بازنشستگان این شرکت، ضمن تبریکِ پیشاپیش به مناسبت فرارسیدن عید بزرگ مبعث، به ارائه گزارش مختصری از وضعیت کلی و سیاست‌های حالِ حاضر شرکت در صنعت بیمه پرداخت.
وی ضمن ابراز خشنودی از حضور در جمع گرم و صمیمی بازنشستگان ارجمند بیمه دانا، افزود: حضور در جمع عزیزانی که طی سال‌های گذشته در این شرکت زحمات زیادی کشیده‌ و متعهدانه این سنگر خدمت را به دیگر همکاران سپرده‌اند، موجب افتخار و شادمانی است.
ایشان در ادامه این نشست، بر ضرورت توجه به بازنشستگان به ویژه بحث معیشت آنان تأکید و خدمت‌رسانی به این قشر را منشأ خیر و برکت برای شرکت دانست.
مدیرعامل شرکت بیمه دانا، سرمایه انسانی کنونیِ شرکت را پرورش‌یافته‌ی همکاران عزیزِ بازنشسته دانست و بر لزوم بهره‌مندی روزافزون آنان از مزایای مطلوب رفاهی و سلامت به ویژه پوشش‌های بیمه درمان تکمیلی، تأکید کرد.
نایب‌رئیس هیئت‌مدیره، استمرار برگزاری جلسات با کانون بازنشستگان خصوصا در حوزه توجه به دغدغه‌ها و مشکلات را امری مهم یاد کرد و افزود: همه تلاش ما بر این است که در حد توان و در چارچوب قانون در راستای رفع مشکلات این قشر، گام برداریم.
وی با اعلام این موضوع که طی آینده‌ای نزدیک، شرکت ارزیابی خسارت تأسیس خواهد شد، نقش بازنشستگان را در بحث نظارت بر پرونده‌های خسارتی و همچنین انجام فعالیت‌های برون‌سپاری در این شرکت، ارزشمند دانست.
گفتنی است در پایان این نشست، مدیرعامل بیمه دانا با اهداء لوح سپاس و تقدیم هدایا از جمعی از بازنشستگان، کارکنان صاحب عنوان در مسابقات ورزشی صنعت بیمه و همچنین مداحان و خادمان اهل بیت (ع) نیز تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *