bank refah

بانک رفاه کارگران بلوک ۳.۸ درصدی «شبندر» را خرید

تصویر روز : بانک رفاه کارگران امروز بلوک ۳.۸ درصدی غیر مدیریتی سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس را به طور یک جا و نقد و به ارزش ۳۹۹ میلیارد تومان خرید.
طی معاملات امروز بورس تهران تعداد ۵۲۵ میلیون سهم معادل ۳.۸ درصد از کل سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس به قیمت پایه هر سهم ۷۶۰ تومان در بازار اول بورس تهران از سوی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معین ملت وابسته به بانک ملت عرضه و در نهایت بدون رقابت از سوی بانک رفاه کارگران خریداری شد.

 به گزارش سنا، بر اساس این گزارش، عرضه بلوک ۳.۸ درصدی پالایش نفت بندر عباس از طریق یک کد بورسی و بر اساس تسویه معامله طی سه روز معاملاتی به طور یک‌جا و نقد از طریق شرکت کارگزاری بانک ملت صورت گرفت و خریدار باید برای قطعیت معامله طی ۹ روز کاری مبلغ ثمن معامله را پرداخت نماید.

لازم به ذکر است، بانک رفاه کارگران با انجام این معامله و قطعی شدن آن، در مجموع مالک ۳۳.۱۷ درصد از سهام مدیریتی و کنترلی شرکت پالایش نفت بندر عباس خواهد شد.

گفتنی است، واگذاری سهام پالایش نفت بندرعباس ازسوی بانک ملت در راستای بخشنامه اخیر مدیریت این بانک به منظور واگذاری دارایی‌های غیر موثر انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *