بانک سینا

برنامه کسب‌وکار بانک سینا ارتقا می‌یابد

بانک سینا تغییر در مدل کسب‌و‌کار و حرکت به سمت بانکداری دیجیتال و بانکداری مدرن را آغاز کرده است

تصویر روز: مدیر عامل بانک سینا با اشاره به شکل‌گیری بازارهای نوظهور و ضرورت تعامل با فین‌تک‌ها، گفت: بانک سینا تغییر در مدل کسب‌و‌کار و حرکت به سمت بانکداری دیجیتال و بانکداری مدرن را آغاز کرده است.

به گزارش روابط‌ عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی در جریان سفر به منطقه مرکزی، لرستان و قم، در جمع همکاران ضمن تشریح سند راهبردی کسب‌و‌کار بانک سینا و تدوین نقشه راه سه‌ساله این بانک، بیان کرد: برای دوام و بقا در صنعت بانکداری و افزایش سهم از بازارهای جدید، توسعه بانکداری دیجیتال و تغییر در خطوط کسب‌وکار از مهم‌ترین برنامه‌های راهبردی این بانک به شمار می‌رود.
وی با اشاره به راه‌اندازی پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک در آینده نزدیک به عنوان ابزاری در مسیر کسب‌وکار جدید بانک، افزود: در بانکداری دیجیتال بر اساس ذائقه مشتری پیش خواهیم رفت و با انتخاب گروه‌های مشتریان، محصولات نیز با توجه به قابلیت‌های بانک طراحی و ارائه می‌شود. به این معنا که از محصول‌محوری به سمت و سوی مشتری‌محوری حرکت خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: محور برنامه‌ها و فعالیت‌های بانک سینا بر توسعه کسب‌وکار نوین استوار است و این بانک همسو با تغییرات فن‌آوری و تدوین استراتژی‌های نوین کسب‌وکار، ضمن ورود به حوزه فعالیت جدید در نظام بانکی جایگاه خود را در حوزه‌های عملکردی بیش از پیش ارتقا خواهد داد.

فتحعلی در ادامه ضمن تأکید برلزوم توسعه فعالیت‌های ارزی و افزایش سهم درآمدهای کارمزدی وغیرمشاع در منطقه، گفت: توسعه شعب ارزی یکی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این بانک برای دستیابی به اهداف در حوزه ارزی و بین‌الملل است.

فتحعلی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از نحوه مدیریت و عملکرد مناسب مدیر منطقه مرکزی، لرستان و قم در شعب تحت پوشش، گفت: با بهره‌مندی از ظرفیت و پتانسیل منطقه صنعتی استان و مدیریت درآمد و هزینه، سهم بازار بانک در این منطقه افزایش خواهد یافت.
در جریان این سفر، مدیرعامل بانک به همراه معاونان برنامه‌ریزی، شعب و مناطق، اعتبارات، مالی و سرمایه‌گذاری، مهندسی و پشتیبانی، سرمایه های انسانی، مدیر امور بین‌الملل و مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط‌عمومی از شعب مختلف منطقه مرکزی، لرستان و قم بازدید کردند و از نزدیک در جریان وضعیت عملکردی شعب قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *