قالیباف
قالیباف:

مسئولیت اجرای تصمیم‌های جلسه ارزی با دولت است

رئیس مجلس: مسئولیت جمع‌بندی جلسه غیرعلنی مجلس درباره ارز به عهده دولت است

تصویر روز: رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده تربت حیدریه درباره ضرورت تشکیل کمیته هماهنگی ارز بنابر تصمیم نشست غیرعلنی روز گذشته مجلس گفت: مسئولیت جمع‌بندی جلسه غیرعلنی مجلس درباره ارز به عهده دولت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محسن زنگنه در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه 7 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1402 کل کشور، به موضوع نشست غیرعلنی روز گذشته مجلس اشاره کرد و گفت: بر اساس جمع‌بندی نشست غیرعلنی روز گذشته مجلس قرار شد کمیته هماهنگی ارز تشکیل داده شود، رسانه‌ها نیز به این موضوع پرداختند بنابراین اگر قرار است اتفاقی در حوزه ارز بیافتد با توجه به طرح چندباره این موضوع در رسانه‌ها از جمله رسانه ملی، هیأت رئیسه تصمیم لازم را اتخاذ کند.

دکتر محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر زنگنه گفت: مسئولیت جمع‌بندی جلسه غیرعلنی روز گذشته برعهده دولت است، در این رابطه دولت پیشنهادی داشت، که ما پیشنهاد دولت را قبول داشتیم. بنابر این اگر به مشورت ما نیاز دارد، حاضریم که آن کمک، را انجام دهیم لذا منتظریم تا در صورت نیاز این کار را انجام دهیم. مسئولیت اجرا و کار بر عهده دولت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *