بیمارستان مهدی

بانک ملت حامی سلامت کشور

جامعه پزشکی کشور نقش مهمی در نظام اقتصادی و تأمین سلامت کشور دارد و همواره از خدمات بانک ملت استفاده کرده است

تصویر روز – بانک ها به عنوان بنگاه های قدرتمند اقتصادی، از آن دست سازمان هایی هستند، که اگر بتوانند به مسئولیت اجتماعی به عنوان یک وظیفه بنگرند و به تعهدات خود در قبال جامعه و مردمی كه علت بقا آن ها هستند پایبند باشند، بسیاری از کاستی های جامعه در عرصه های فرهنگی و اجتماعی مرتفع خواهد شد.
به گزارش سایت خبری – تحلیلی تصویر روز در سال های گذشته، موسسات مالی و بانک ها، در این مسیر محکم قدم برداشته اند و هر یک تلاش کرده اند در این حوزه از یکدیگر سبقت گیرند. بانك ملت یکی از بنگاه های بزرگ اقتصادی کشور است که علاوه بر ایفای وظایف خود در بازار پولی كشور در عرصه‌ های اجتماعی همواره پیشگام و حضوری موثر داشته است که می توان به ساخت پروژه بزرگ بیمارستان هزار تختخوابی مهدی کلینیک تهران اشاره کرد. این بیمارستان بزرگترین و مجهزترین طرح حوزه سلامت کشوردر راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی این بانک در قالب حمایت از پروژه‌های سلامت صورت گرفته است.
جامعه پزشکی کشور نقش مهمی در نظام اقتصادی و تأمین سلامت کشور دارد و همواره از خدمات بانک ملت استفاده کرده است و اين بانك با اهمیت دادن به جامعه پزشکی که از لحاظ اقتصادی آن را در زمره مشتریان خوش‌ حساب خود می‌داند، علاقه‌مند است از پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان کشور، به بهترین شکل ممکن حمایت کند. به گزارش تصویر روز درواقع عملیات ساخت این بیمارستان،حمایت و پشتیبانی این بانک از این پروژه در قالب ارائه تسهیلات است و بهره‌برداری ازاین پروژه می‌تواند ظرفیت قابل‌توجهی از نیاز کشور را در بخش درمان و سلامت پوشش دهد.
بیمارستان هزار تختخوابی مهدی کلینیک تهران در حالی با حضور رئیس جمهور در پایان سال گذشته گشایش یافت که عملیات ساخت آن در سال ۹۰ آغاز شده بود به دلیل نبود اعتبارات کافی نیمه کاره رها شده بود که پس از ورود بانک ملت به پروژه و با تامین مالی ۴ هزار میلیارد ریالی بانک تکمیل و با حمایت‌های فنی و اقتصادی دولت سیزدهم روند ساخت آن سرعت گرفت.

بیمارستان مهدی کلینیک تهران بزرگ‌ترین طرح ملی سلامت در تاریخ کشور بود این بیمارستان فوق تخصصی، مجهز، مدرن و مطابق با استانداردهای روز جهانی با ۳۸ اتاق عمل و اورژانس فوق پیشرفته و مجهز به باند هلی کوپتر که در دل بیمارستان ۱۵۰۰ تختخوابی امام خمینی(ره) راه اندازی شد. افتتاح این بیمارستان بزرگ‌ترین طرح ملی سلامت در تاریخ کشور بود که هوشمند و به لحاظ امنیت سازه بسیار مستحکم طراحی و ساخته‌شده و نزدیک به یک هزار تخت بستری به مجموعه تخت‌های بیمارستانی کشور اضافه کرد. همچنین درمانگاه این بیمارستان هم در فضایی حدود هشت هزار مترمربع ظرفیت مراجعات سرپایی را یک و نیم تا دو برابر افزایش داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *