elentra

آغاز فروش «النترا» ۲۰۱۸ وارداتی با قیمت گذاری جدید

تصویر روز :  هیوندای النترا ۲۰۱۸ وارداتی با قیمت گذاری جدید و اعمال تعرفه های وارداتی به سبد کرمان موتور در بهمن ماه اضافه شد.

شرکت کرمان موتور نمابنده رسمی هیوندای در ایران برای فروش النترای وارداتی قیمت ۱۹۸ میلیون تومان را اعلام کرده است که این مبلغ ۵۱ میلیون تومان با النترای تولید داخل تفاوت قیمت دارد.

النترای ۲۰۱۸  به دو صورت نقد و اقساط  به فروش می رسد و  برای پیش خرید نقدی،  پرداخت ۸۰ میلیون تومان می توان ثبت نام و از ۵ میلیون تومان تخفیف نقدی نیز بهره مند شد

به گزارش پرشین خودرو، مابقی هزینه این خرید در هنگام صدور دعوتنامه  دریافت می شود. سود مشارکت و انصراف برای این خرید ۱۸ و ۱۵ درصد اعلام شده است و متقاضیان می توانند در اردیبهشت ماه ۹۷ خودروی خود را دریافت کنید.
کرمان موتور اعلام کرد :  علاقه مندان به خودروهای سدان و با کیفیت هیوندای که مکان پرداخت هزینه خرید را یکجا، ندارید می توانید بخشی از مبلغ این خودروی زیبا را از کرمان موتور به صورت تسهیلات دریافت کنند.

تسهیلات پرداختی برای النترا ۲۰۱۸ وارداتی ۸۰ میلیون تومان است و شما می توانید این وام را در ۱۲ و یا ۲۴ ماه بازپرداخت نمایید.

به گفته این شرکت علاقمندان  برای ثبت نام ۸۰ میلیون تومان پرداخت و ۸۰ میلیون تومان نیز وام دریافت می کنند و ۳ میلیون تومان تخفیف نقدی نیز به آنها تعلق می گیرد.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نمایندگی های کرمان موتور در سراسر کشور و یا سایت این مجموعه خودروساز مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *