دلار تقلبی

سقوط دلار با سیگنال فدرال رزرو

امروز، پنجشنبه، دلار در برابر اکثر ارز‌های اصلی کاهش یافت

تصویر روز ـ روز چهارشنبه، فدرال رزرو نرخ بهره را یک چهارم درصد افزایش داد.

به گزارش صداوسیما و به نقل از شبکه المیادین، فدرال رزرو آمریکا همانطور که انتظار می‌رفت نرخ بهره معیار را یک چهارم درصد افزایش داد و در عین حال بیانیه سیاست پولی خود را ملایم کرد.سقوط دلار با سیگنال فدرال رزرو به بازارهای مالی

پس از اینکه فدرال رزرو (بانک مرکزی ایالات متحده) راه را برای توقف موقت چرخه انقباض پولی باز کرد، امروز، پنجشنبه، دلار در برابر اکثر ارز‌های اصلی کاهش یافت، اگرچه بازار‌ها از ریسک‌گریزی در بحبوحه کاهش قیمت سهام بانک‌های آمریکا شوکه شده بودند.

این امر باعث شد تا دلار به طور کلی کاهش یابد و بازده خزانه‌داری پس از این تصمیم کاهش یابد. معامله گران این اظهارات را به عنوان سیگنالی برای رسیدن به اوج نرخ بهره در ایالات متحده تلقی کردند.

با توجه به ضعف در معاملات آسیایی امروز، پنجشنبه، پوند استرلینگ با ۰.۲ درصد افزایش به بالاترین سطح خود در نزدیک به ۱۱ ماه گذشته در ۱.۲۵۹۰۵ دلار رسید، در حالی که یورو با ۰.۱۹ درصد افزایش به ۱.۱۰۸۲ دلار رسید و نزدیک به آخرین اوج خود در یک سال گذشته بود.

بازار‌های ژاپن به دلیل تعطیلات تعطیل هستند.

شاخص دلار نیز پس از کاهش بیش از ۰.۶ درصدی در جلسه قبل، در آخرین قرائت ۰.۱۴ درصد کاهش یافت و به ۱۰۱.۰۹ رسید.

سهام Pac-West Bank و چندین وام دهنده دیگر منطقه‌ای ایالات متحده در معاملات پس از ساعت کاری روز چهارشنبه کاهش یافت.

تمایل ریسک پذیری محتاطانه از ین ژاپن حمایت کرد که نشان دهنده پناهگاه امنی در آشفتگی بازار است، زیرا در برابر دلار حدود ۰.۱ درصد افزایش یافت و به ۱۳۴.۵۶ رسید.

دلار استرالیا و نیوزلند حساس به ریسک، ضرر‌های قبلی خود را در جریان تجارت آسیایی معکوس کردند و هر کدام ۰.۳ درصد افزایش یافتند و به ترتیب به ۰.۶۶۹۲ و ۰.۶۲۴۹ دلار رسیدند.

همه نگاه‌ها به بانک مرکزی اروپا است که انتظار می‌رود برای هفتمین جلسه متوالی در اواخر روز پنجشنبه نرخ بهره را افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *