بانک شهر

حضور بانک شهر در نمایشگاه ایران اکسپو

بانک شهر در پنجمین نمایشگاه توانمندی های ایران اکسپو ۲۰۲۳ حضور یافت

تصویر روز ـ به منظور معرفی خدمات و محصولات برتر بانکی به صادرکنندگان و تجار بین المللی، بانک شهر در پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۳) حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی بانک شهر، نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ از امروز 17 اردیبهشت ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور بیش از 700 شرکت در فضایی بالغ بر 50 هزار متر مربع در 15 سالن نمایشگاهی، با میزبانی 70 هیئت تجاری و دولتی مشتمل بر بیش از هزار و دویست تاجر و مقام دولتی از سراسر دنیا با هدف ایجاد بازارهای صادراتی جهانی با تمرکز بر شرق آسیا، اوراسیا، آفریقا و آمریکای لاتین و تنوع بخشی به کالاهای صادراتی کشور جهت افزایش ضریب تاب آوری اقتصادی کشور برگزار می شود.
در این نمایشگاه فعالان اقتصادی، بازرگانان، شرکت ها، نهادهای دولتی و بخش خصوصی در راستای تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات در حوزه صنایع غذایی، کشاورزی، دام و طیور و شیلات، صنعت، لوازم خانگی،صنایع نساجی، چرم و پوشاک، محصولات شیمیایی سلولزی و بهداشتی، صنعت ساختمان و معدن حضور دارند.
در این نمایشگاه ۱۲ گروه کالایی از جمله محصولات دانش‌بنیان، تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی، صنعت، مواد غذایی، پتروشیمی، ساختمان، صنایع دستی، خدمات فنی و مهندسی و…. محصولات خود را عرضه می‌کنند.
بانک شهر ضمن دعوت از تمامی فعالان اقتصادی و تجار بین المللی برای بازدید از غرفه این بانک ، واقع در سالن ۶ غرفه ۱۳ به معرفی دستاوردهای خود در نظام بانکی به ویژه در زمینه خدمات ارزی ، بانکداری الکترونیک و همچنین تشریح فرصت‌های سرمایه‌گذاری و بسته های تامین مالی و تسهیلاتی می‌پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *