خودرو شاهین

افتتاح و معرفی حساب وکالتی در بانک شهر

بانک شهر امکان معرفی حساب وکالتی به صورت حضوری و غیرحضوری فراهم کرده است

تصویر روز ـ بانک شهر با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از خدمات این بانک، امکان معرفی حساب وکالتی برای ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی (مرحله دوم) را، به صورت حضوری و غیرحضوری فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک شهر، با آغاز طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی (مرحله دوم) سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از امروز، بانک شهر نیز در راستای بهره مندی مشتریان حقیقی از این طرح اقدام به ایجاد امکان ارائه خدمت مذکور به دو شیوه حضوری از طریق شعب بانک و غیرحضوری از طریق کانال اینترنت بانک کرده است.
درهمین راستا، مشتریان حقیقی بانک شهر می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب این بانک با ارائه درخواست و تکمیل فرم‌های مربوطه و یا از طریق اینترنت بانک شهر و ورود به بخش بورسار از خدمت فوق بهره مند شوند.
این گزارش می افزاید؛ با تعیین تکلیف نهایی وضعیت متقاضیان مرحله اول طرح یکپارچه فروش خودروهای داخلی (مشخص شدن نتایج تغییر دهندگان نوع خودروی انتخابی برای تحویل در سال ۱۴۰۲)، فرآیند مرحله دوم از امروز (چهارشنبه 20 اردیبهشت) با آغاز مهلت برای تعریف حساب وکالتی رسما شروع شده است. درهمین راستا متقاضیان مشارکت در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها از امروز بیستم تا ۲۹ اردیبهشت ماه (۱۰ روز) فرصت دارند که با مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک شهر یا به صورت اینترنتی برای افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه که مشابه مرحله اول همان ۱۰۰ میلیون تومان است اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *