مترو کرج

افزایش سفرهای خط دو قطار شهری کرج

شمار سفرهای خط ۲ قطار شهری کرج به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر افزایش یافت

تصویر روز ـ رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج گفت: شمار سفرهای خط ۲ قطار شهری کرج به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر افزایش یافت.

به گزارش صدا و سیما، خلیل کوزه کنانی گفت: با توجه به ایجاد بسترهای لازم و پیشبرد اهداف سازمان حمل و نقل شهری برای رفاه حال شهروندان شهرکرج تعداد سفرهای خط ۲ قطار شهری کرج از چهار سفر در روزهای یکشنبه و سه شنبه به ۶ سفر افزایش یافته و روزهای پنجشنبه به برنامه سرویس دهی اضافه شده است.

او افزود: از هفته آتی زمان حرکت قطار در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه از ایستگاه ۴۵ متری گلشهر به‌ ایستگاه آیت الله طالقانی کرج به ترتیب در ساعات ۱۱، ۱۱:۴۰ و ۱۲:۲۰ دقیقه تعیین شده است .

کوزه کنانی گفت: زمان حرکت قطار از ایستگاه آیت الله طالقانی به سمت‌ ایستگاه ۴۵ متری متری گلشهر کرج در ساعات ۱۱:۲۰،۱۲ و ۱۲:۴۰ خواهد بود.

قطعه نخست خط ۲ قطار شهری کرج اسفندماه سال گذشته با حضور وزیر کشور به صورت آزمایشی افتتاح شد و اکنون به صورت رایگان به صورت غیر تجاری و رایگان به مسافران خدمات ارائه می دهد.

عملیات ساخت خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۲۷ کیلومتر با ۲۷ ایستگاه از سال ۱۳۸۵ آغاز شد و قرار بود در سال ۱۳۹۰ بهره برداری شود که به علت موانع و مشکلات متعدد احداث این خط به دولت سیزدهم رسید. با اهتمام شورا و شهرداری کرج و حمایت دولت سیزدهم قطعه نخست این خط به طول ۶.۵ کیلومتر سال گذشته به صرت آزمایشی راه اندازی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *