محمدرضا سلطانی
محمدرضا سلطانی:

پرداخت وام به دفاتر خدمات قضایی تسهیل می شود

با پیگیری هیات مدیره تفاهم‌نامه‌ای با بانک‌های رسالت و بانک آینده تنظیم شده تا روند اعطای وام تسهیل شود

تصویر روز _ همایش سالانه نمایندگان استانی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سران کشور 15 تیر ماه با حضور محمد کاظمی فرد، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه برگزار شد.

محمدرضا سلطانی، خزانه‌دار و عضو هیات مدیره کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در این همایش اظهار کرد: در راستای کاهش هزینه‌ها و کمک به معیشت مدیران دفاتر، با حمایتهای ریاست مرکز اقدامات خوبی انجام شد.

وی اضافه کرد: با پیگیری هیات مدیره تفاهم‌ نامه‌ای با بانک‌های رسالت و بانک آینده تنظیم شده تا روند اعطای وام تسهیل شود. در حوزه ی امور رفاهی، قراردادهای متنوعی با هتل ها و اماکن سیاحتی منعقد شده است.

وی بیان کرد: در حوزه جذب مدیران دفاتر چه در آیین‌‌نامه قبل و چه در آیین‌نامه فعلی، شرایط سختگیرانه‌ای پیش‌بینی شده و موجب شده که در جمع مدیران، حقوقدانان قوی و باتجربه‌ای را داشته باشیم. به گفته وی انتظار ما این است که از این ظرفیت‌ها در تدوین آیین‌نامه‌ها بیشتر بهره گرفته شود.

وی ادامه داد: کار سخت و زیان‌آور تنها کار در معدن نیست بلکه مدیران ما در دفاتر نیز به عنوان اورژانس و مددکاری قضایی کار سختی دارند. کارهای خوبی در معاونت خدمات انجام شده است اما مجددا‌ً تقاضا داریم که همانگونه که ما در جهت کاهش ورودی به دادگاه‌ها تلاش می‌کنیم، در کنار تکریم ارباب رجوع، تکریم مدیران را نیز شاهد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *