kouic

کوییک هوشمندانه وارد بازار خودرو می شود

تصویر روز: خودروسازان ایرانی در چند سال اخیر با تحقیق و توسعه و استفاده از دانش فنی روز دنیا در زمینه طراحی و تولید تلاش می کنند تا محصولی با کیفیت را روانه بازار کنند.

بازار کشور یکی از بازارهای خوب در عرصه جهانی است که خودروسازان داخلی و خارجی همواره تلاش کرده اند تا با ورود محصولات خود سهمی از این بازار را به خود اختصاص دهند. خودروسازان داخلی در کسب سهم عمده بازار خودرو، بیش از ۹۰ درصد سهیم بوده و همواره سعی در افزایش حضور بیشتر در این بازار را دارند. خودروسازان داخلی و خارجی در تصاحب و افزایش سهم بازار داخلی کشور رقابت سختی دارند و در این بین سایپا تلاش دارد با شناخت دقیق از وضعیت رقابت در بازار خودرو ، با معرفی کوییک حضور تاثیرگذار این محصول جدید را در بازار به صورت هوشمندانه آشکار کند.

خودروسازان ایرانی در چند سال اخیر با تحقیق و توسعه و استفاده از دانش فنی روز دنیا در زمینه طراحی و تولید تلاش می کنند تا محصولی با کیفیت را روانه بازار کنند و بر همین اساس خودروی کوییک طراحی و تولید می شود. این خودرو که حاصل چندین سال تجربه است توسط مهندسین ایرانی طراحی شده و محصول جدید گروه خودروسازی سایپا است.

خودروی کوییک با امکانات و تجهیزات رفاهی مدرن همچون سیستم استارت دکمه ای، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، کروز کنترل، بلوتوث، صندلی برقی چند حالته برای راننده، گیربکس اتوماتیک و آپشن های متعدد دیگر طبق استانداردهای جهانی تولید می شود که باعث شده بازار خودرو هم اکنون برای ورود آن لحظه شماری کند.

سایپا پس از تحقیقات میدانی و شناخت کامل از ابعاد بازار خودرو قصد دارد قبل از ورود هوشمندانه خودروی کوییک تمام زیر ساخت های خدمات پس از فروش این محصول را آماده و فعال کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *