نمایشگاه ساختمان

راه اندازی مرکز فروش محصولات ساختمانی در روسیه

رییس اتاق تعاون ایران از راه اندازی مرکز فروش محصولات ساختمانی در روسیه خبر داد

تصویر روز ـ رییس اتاق تعاون ایران از راه اندازی مرکز فروش محصولات ساختمانی در روسیه تا یک ماه آینده با هدف بازارسازی و تجاری سازی محصولات ساختمانی خبر داد.

به گزارش ایرنا، بهمن عبداللهی در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (از ۱۲ تا ۱۵ مرداد) گفت: مقدمات راه اندازی مرکز فروش محصولات انجام شده و تا یک ماه آینده آماده کار می‌شود.

رییس اتاق تعاون ایران افزود: تعهد می‌دهیم سه ماه اول امکانات رایگان را در اختیار اختیار تعاونگران و صادرکنندگان قرار دهیم تا بتوانند محصولات را عرضه کنند بازار روسیه از مصالح و محصولات ساختمانی کشورمان استقبال می کند.

عبداللهی ادامه داد: اتاق تعاون ایران، سال گذشته مرکز تجاری جمهوری اسلامی در مسکو را راه اندازی کرد در این یکسال ۲ نمایشگاه بزرگ‌ در مسکو برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه تولیدات ساختمانی در کشورمان رشد بی سابقه داشته است گفت: بازدیدکنندگان خارجی معتقد هستند که محصولات ما با کیفیت تر است که این امر فرصت صادراتی محصولات ساختمانی را فراهم می کند.

عبداللهی بیان داشت: نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم فرصت خوبی برای فروش محصولات داخلی است در همین راستا اتاق تعاون درصدد است در حوزه تولیدات و صادرات مصالح ساختمانی نقش تسهیل گری ایفا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *