atobus

آمادگی اتوبوسرانی برای اول مهر

شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از آمادگی ۱۰۰ درصدی خود برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها خبر داد.

تصویر روز ـ شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از آمادگی ۱۰۰ درصدی خود برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به آمادگی این شرکت برای استقبال از ماه مهر و شروع مدارس و دانشگاه ها گفت: طرح استقبال از مهرآغاز و براي خطوط داراي تقاضاي سفر برنامه ريزي و پيش بيني‏ هاي لازم شده است.

مهدی علیزاده افزود: همچنین در ايستگاه ‏هاي پر مسافر ، اتوبوس ‏هاي كمكي برای انتقال مسافران اعزام می شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران همچنین گفت: با توجه به این‌که سفرهای دانش آموزان با آغاز مهر به دیگر سفرها اضافه می‌شود، شاهد افزایش حجم سفرهای روزانه در شهر تهران خواهیم بود که برهمین اساس باید ظرفیت‌های خود را افزایش دهیم تا این سفرها پوشش داده شود که بر همین اساس تمهیدات ویژه تری را در قالب طرح استقبال از مهر اندیشیده و در دستور کار قرار دادیم.

مهدی علیزاده افزود: تقویت خطوط اتوبوسرانی به ویژه خطوط اتوبوس های تندرو، نوسازی و بازسازی اتوبوس ‏ها در دستور کار قرار دارد که از ابتدای مهر به کمک ناوگان حمل و نقل عمومی می‌آیند تا افزایش سفرهای روزانه را پاسخ دهند.

مدیرعامل شرکت واحد همچنین گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب حمل و نقلي به شهروندان و تسهیل تردد دانش آموزان ، اتوبوس ‏های لازم در ۲۰ خط شهر تهران به عنوان اتوبوس مدرسه اختصاص خواهد یافت.

مهدی علیزاده افزود: این اتوبوس‏ها در ساعت های شروع و پايان کار مدارس به ايستگاه ‏هاي مشخص شده (مراكز آموزشی) اعزام خواهند شد و آماده جابجایی دانش آموزان و ارائه خدمات خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *