دینار عراق

بانک پارسیان ارز ۸ هزار زائر اربعین را تأمین کرد

بانک پارسیان از طریق شعب منتخب خود ارز موردنیاز بالغ‌بر8 هزار زائر اربعین را تأمین کرد

تصویر روز ـ بانک پارسیان از طریق شعب منتخب خود در سراسر کشور و باجه خود در فرودگاه امام خمینی (ره)، ارز موردنیاز بالغ‌بر8 هزار زائر اربعین را تأمین کرد.

این بانک در راستای مسئولیت‌های ‌اجتماعی خود برای عرضه ارز اربعین، پیشگام بوده به‌نحوی‌که از ابتدای عرضه ارز اربعین تا دهم شهریورماه، از طریق 30 شعبه منتخب و باجه ارزی ویژه خود در فرودگاه امام خمینی (ره) ، تاکنون ارز حدود 8 هزار نفر از زائرین امام حسین علیه‌السلام را تأمین کرده و این خدمت‌رسانی تا روز 14شهریورماه ادامه خواهد یافت.
همچنین از نخستین روز خدمات‌دهی تا یازدهم شهریورماه، از طریق خودپردازهای مستقر این بانک در مناطق مرزی مهران، چزابه و شلمچه ، 45 هزار تراکنش توسط زائران اربعین انجام‌شده است.
گفتنی است؛ با برنامه‌ریزی صورت گرفته و با همکاری شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش، 26 مردادماه کاروان خدمت‌رسانی اربعین شامل؛ 8 دستگاه خودپرداز سیار باهدف ارائه خدمات بانکی شبانه‌روزی و افزایش رفاه زائران کربلای معلی به سمت مناطق مرزی حرکت و پس از استقرار اقدام به ارائه خدمات مالی به کاروان‌های عزاداری اربعین حسینی کردند.
برای رفاه حال زائران محترم اربعین حسینی (ع)، شعب این بانک در مسیر تردد زوار حضرت اباعبدالله در سطح استان‌های خوزستان،کرمانشاه، ایلام و سایر استان‌های هم‌جوار به‌صورت فوق‌العاده خدمات حضوری و الکترونیکی ارائه می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *