hasanpor.5
دکتر حسن پور:

مشکلات اقتصادی با سپردن امور به مردم حل می شود

حسن پور: تا کارها به دست مردم سپرده نشود مشکلات حل نمی‌شود و این مردمی سازی با کمک اصناف ممکن است

تصویر روز ـ رئیس بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی بیان کرد: همچنان که رهبری فرمودند ام المصائب ما اقتصاد دولتی است و تا کارها به دست مردم سپرده نشود مشکلات حل نمی‌شود و این مردمی سازی با کمک اصناف ممکن است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،دکتر غلامرضا حسن پور در سخنانی در این نشست با تاکید بر نقش بسیج در دفاع مقدس، جنگ اقتصادی و فتنه ها اظهار کرد: امروز تفاهم‌نامه بسیج و وزارت اقتصاد نیز منعقد شد؛ سازمان بسیج رویکرد تخصصی دارد و انتظار می‌رود حاصل این همکاری‌ها تشکیل هیات‌های اندیشه ورز در تمام حوزه‌های بانکداری اسلامی، تغییر نظام وارداتی کشور، نظام مالیاتی کشور، بیمه، گمرکات و اموال تملیکی باشد و از مرکز بسیج وزارت اقتصاد می‌خواهیم در این زمینه ها کمک کند.
وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌ای که میان وزارت اقتصاد و سازمان بسیج مستضعفین منعقد شد، گفت: ابعاد همکاری بین وزارت اقتصاد و سازمان بسیج مشخص شده است و یکی از محورها تخصصی شدن همکاری با دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت اقتصاد است که انشالله شکل اجرایی به خود بگیرد و بتوانیم خروجی متناسب با شرح وظایف وزارت اقتصاد داشته باشیم.

وی یادآوری کرد: همچنان که رهبری فرمودند ام المصائب ما اقتصاد دولتی است و تا کارها به دست مردم سپرده نشود مشکلات حل نمی‌شود و این مردمی سازی با کمک اصناف ممکن است.

عابدی نژاد، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت اقتصاد نیز طی سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و جایگاه بسیج در تفکر حضرت امام(ره) و رهبری معظم انقلاب تأکید کرد: امام (ره) با سرمایه اجتماعی بسیج، انقلاب را حفظ کرد. سرمایه اجتماعی باعث قوام حکومت ها است و سه شاخصه مشارکت، اعتماد و انسجام دارد؛ امام باعث شد مردم در عرصه‌های مخالف حضور یابند.

وی با تاکید بر اهمیت مشارکت اقتصادی و اجتماعی بسیج و برنامه ریزی برای این مشارکت یادآور شد: برنامه هایی که مورد حمایت وزارتخانه است باید با سه ویژگی توجه به مصلحت مخاطب بر اساس اسناد بالا دستی، نیاز مخاطب با توجه به‌ نظر کارشناسان و میل مخاطب تنظیم شود.

در ادامه حمید رضا صادقیان کیا نیز در این جلسه از حمایت های معاون توسعه مدیریت و منابع وزارتخانه و رئیس بسیج اصناف در طی دوران تصدی مسئولیت بسیج وزارت اقتصاد تشکر نمود و از همکاری و مشارکت متعهدانه بسیجیان وزارت اقتصاد در این دوران تقدیر کرد و بزرگترین افتخار زندگی خود را خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *