صادرات کالا

خدمات ویژه بیمه سامان برای تجار ایرانی و عراقی

بیمه سامان، ازآمادگی این شرکت برای ارائه خدمات بیمه ای به صادرکنندگان و واردکنندگان کالا به کشور عراق خبرداد

تصویر روز _ معاون اجرایی شرکت بیمه سامان، از آمادگی کامل این شرکت برای ارائه خدمات بیمه ای به ویژه خدمات بیمه باربری به صادرکنندگان و واردکنندگان کالا به کشور عراق خبرداد.
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، عبدالرسول عطایی در نشست راهکارهای توسعه پایدار تجارت ایران و عراق در افق 2025 ، با حضور رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق، روسای اتاق های بازرگانی بغداد، نجف و کربلا، رئیس کل گمرک ایران و مدیرکل دفتر غرب آسیا و جمعی از مدیران دولتی و بخش خصوصی از ایران و عراق ، اذعان کرد که توسعه روابط بین المللی صنعت بیمه، علاوه بر این که فضای جدیدی را به روی فعالان این حوزه باز می کند، آورده خوبی را نیز برای کشور به دنبال دارد.

وی، بیان کرد: حضور هرچه بیشترشرکت های بیمه ای از ایران درعرصه های مختلف بین الملل،سبب خواهد شد تا بازارهای مناسب، با سرعت بیشتری شناخته شده وضریب نفوذ بیمه نیز به مراتب ، افزایش یابد.

معاون اجرایی شرکت بیمه سامان ،ضمن ارائه راهکارهای توسعه پایدار تجارت بین دوکشور، به بیان ظرفیت های موجود در تولید و سرمایه گذاری مشترک، راهکار بیمه ای برای انتقال پول وتبیین روش های شبه lc در تجارت در توسعه همکاری های دو کشور نیز اشاره داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *