0a09

برگزاری جشن پرتو «مهر» در پتروپالایش ابوالفارس

جشن پرتو «مهر» به همت شرکت پتروپالایشگاه ابوالفارس در شهرستان رامهرمز برگزار شد

تصویر روز ـ جشن پرتو «مهر» به همت شرکت پتروپالایشگاه ابوالفارس در شهرستان رامهرمز، منطقه ابوالفارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بین المللی پتروپالایش ابوالفارس، در این جشن 1250 بسته های آموزشی و نوشت افزار به کودکان نیازمند تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد و کودکان بی بضاعت آموزش و پرورش اهدا شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحامد علم‌الهدی، رییس تقریب مذاهب دانشگاه آزاد کشور با حضور در این مراسم ضمن قدردانی از مدیرعامل پتروپالایشگاه ابوالفارس و کارکنان آن، اظهار داشت: با افتتاح این پتروپالایشگاه، شهرستان رامهرمز و مناطق محروم آن از محل مسوولیت های اجتماعی این شرکت، بهره مند می شوند و برای پیشرفت این پتروپالایش زحمات زیادی کشیده شده است تا در آینده نزدیک پروژه عظیمی برپا شود.
در ادامه این مراسم، مهدی حبیبی خراسانی، مدیرعامل شرکت بین المللی پتروپالایش ابوالفارس اظهار داشت: یکی از مهمترین سیاست های اصلی پتروپالایش ابوالفارس، ارتقاء سطح فرهنگ آموزش و پرورش فرزندان این خطه از ایران زمین است و با توجه به فرا رسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس، این شرکت با همکاری گروه بزرگ صنعتی گلرنگ، جشنی را با عنوان جشن پرتو «مهر» تدارک دید .
وی افزود: امیدوارم پتروپالایش ابوالفارس به عنوان اولین پتروپالایش بخش خصوصی کشور در بحث مسوولیت‌های اجتماعی گام های بلند و استوارتری بردارد و این مهم محقق نخواهد شد مگر با حمایت‌های دولتی و مردمی.

 

6f0b4f92 27fc 4094 8423 dc37b19748de copy

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *