ImageHandler copy 1

بورسیه تحصیلی نخبگان توسط بیمه دی

شرکت بیمه دی طی مراسمی، با اهداء بیمه‌نامه‌ی زندگی بهادار، از نفرات برتر کنکور گروه شاهد و ایثارگر تقدیر کرد

تصویر روز ـ شرکت بیمه دی طی مراسمی، با اهداء بیمه‌نامه‌ی زندگی بهادار، از نفرات برتر کنکور گروه شاهد و ایثارگر تقدیر نموده و تلاش ایشان در مسیر علم‌آموزی را، ستود.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ در این مراسم که با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و علی استادهاشمی رئیس کل بیمه مرکزی برگزار شد، مدیرعامل شرکت بیمه دی در جمع نخبگان علمی شاهد و ایثارگر ضمن ارج نهادن به تلاش این عزیزان و خانواده های معزز ایشان، بیان کرد: توسعه جهان امروز، توسعه ای پایدار و مدیون نیروی انسانی است، تولید و تحقق ثروت در هر حوزه ای مرهون نیروی انسانی کارآمد، ماهر، متخصص، صاحب تجربه و با انگیزه است که می تواند منشأ تولید ثروت در دنیا باشد. آخرین گزارش ها نشان می دهد در کشورهای توسعه یافته، منشاء ۸۳ درصد از تولید ثروت، سرمایه انسانی است.

بورسیه تحصیلی نخبگان کشور توسط شرکت بیمه دی

طاهر موهبتی در ادامه عنوان کرد: در بیمه دی نیز نیروهای جوان و با انگیزه ای حضور دارند که سعی داریم با ادامه روند آموزشی و توانمند سازی همکاران، در جهت تکریم ایشان گام برداریم. همچنین برنامه اصلی و مهم ما برای آینده شرکت، جذب نیروی انسانی متخصص و صاحب دانش است. این جلسه گرچه جلسه ای نمادین برای بزرگداشت علم اندوزی است اما مسئله مهم تر، حرکت در جهت جذب متخصصین و نخبگان در صنعت بیمه، و همچنین بهره گیری از شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها برای اعتلای این صنعت است. بیمه دی آمادگی ارائه بورسیه تحصیلی به نخبگان در رشته های مرتبط با بیمه را دارد که در ادامه از دانش و تخصص این عزیزان نیز در مدت زمان تحصیل، به صورت نیمه وقت در شرکت استفاده خواهد شد.مدیرعامل بیمه دی در انتها با تکیه بر تجارب خود به فرزندان شاهد و ایثارگر حاضر توصیه کرد: از لحظات زندگی خود بهره ببرید و بیش از حد خود را در حوزه های مختلف مشغول نکنید، چرا که لحظه های با ارزش زندگی درگذرند و برای کسب رفاه بیشتر نباید از گذر آن غافل شوید. آنچه که باعث توفیق شماست دعای پدر و مادر است.

آینده کشور در دست جوانان نخبه خواهد بود

علی استاد هاشمی رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا نیز با ابراز خرسندی از حضور در جمع تعدادی از نخبگان کشور اظهار کرد: آینده کشور را تلاش جوانانی چون شما می سازد، در هر جایگاهی قرار گرفتید، خدمت به کشور را از یاد نبرید چرا که سکان مدیریت کشور به زودی به دست هم نسلان شما خواهد افتاد و اداره آن جز با کار کارشناسی و به کارگیری علم و تخصص محقق نخواهد شد.

نخبگان علمی باید برای جامعه منشأ اثر باشند

قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز ضمن تبریک به خانواده های این عزیزان، گفت: شما فرزندان شاهد و ایثارگر، بار امانت پدرشان را به دوش می کشید. آثار فداکاری پدران شما تا به امروز دیده می شود. خداوند متعالی به شما استعداد و توانمندی اعطا کرده است، که به واسطه این استعداد، ماموریتی ویژه به شما واگذار شده که در طول تاریخ تکرار نشدنی خواهد بود، چرا که باید به واسطه این استعداد، در جامعه اثرگذار باشید و این اثر باید ماندگار شود. و زمانی می توانید این اثر را ابدی کنید که آن را به منبعی بزرگ پیوند بزنید که آن قطعاً آن منبع بزرگ خداوند خواهد بود. شهدای والامقام نیز به به دلیل اینکه زندگی خود را به خداوند گره زنده اند، جاودانه و ابدی شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *