ere copy copy

گردهمایی تخصصی بسیج اصناف در مشهد آغاز بکار کرد

امروز مساله اول جهان اسلام مساله فلسطین وقدس شریف است و وظیفه همگان حمایت از مردم مظلوم فلسطین بویژه غزه است

تصویر روز _ نشست مشترک هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران و اعضای هیات های اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سراسر کشور صبح امروز در سالن همایشهای بین المللی آستان قدس رضوی  برگزار شد.

دکتر غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در این مراسم اعلام کرد: امروز مساله اول جهان اسلام مساله فلسطین وقدس شریف است و وظیفه همگان حمایت از مردم مظلوم فلسطین بویژه غزه است. رژیم نامشروع صهیونیست انتقام طوفان الاقصی را بزدلانه از کودکان وزنان میگیرد ولی بداند هر قطره خون مظلومی که به زمین میریزد، این رژیم را به سقوط جهنمی خود نزدیک میکند.

دکتر حسن پور هدف از برگزاری این نشست سراسری را در وهله اول همبستگی بیشتر بسیج ،اتاقهای اصناف و بازرگانی، اتحادیه ها و آحاد اصناف و فعالان اقتصادی در جهت تحقق رونق تولید و کسب و کار دانست و گفت:

مهم ترین راهبرد سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی ، برنامه ریزی، هم افزایی و حمایت از واحدهای تولیدی صنفی جهت افزایش توانمندی برای تولید محصولات استاندارد و صادرات محور به منظور ورود این محصولات به بازار های منطقه ای و جهان است.

وی افزود: برای انجام این مهم در حال تدوین راه کارهای اجرایی و همچنین تشکیل میزهای نخصصی هستیم و در مرحله اول در آینده نزدیک شاهد حضور واحدهای تولیدی در غرفه های عرضه مستقیم محصولات ایرانی در بغداد خواهیم بود که از همین جا از تولیدکنندگان جهت حضور در این بازار مهم دعوت مینمایم. وی تاکید کرد: برای تحقق این موضوع نیازمند همکاری و مشارکت بیش از پیش اتاق های بازرگانی و اصناف و اتحادیه ها هستیم.

عضو هیات عالی نظارت بر اصناف گفت: در بحث مانع‌زدایی از تولید، کارها با جدیت دنبال می‌شود و به فضل الهی در سال جاری از برخی پروژهای تولیدی مانع زدایی شده و بازارهای خوبی نیز به روی تولیدات ایرانی باز شده است.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: شهریورماه امسال تفاهم‌نامه‌ ای با معاونت علمی رییس جمهور در خصوص حمایت از محصولات شرکتهای دانش بنیان در امر بازاررسانی و صادرات همچنین سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شرکتها منعقد شد که البته به لطف الهی در سالهای اخیر موفقیت هایی نیز حاصل شده است که تجربه خوبی برای گسترش آن بدست آمده است.

حسن پور برنامه های دیگر سازمان را گسترش آموزشهای فقه بازار در تمام سطوح، اجرای طرح تکریم وعفاف در بازار، توسعه گروه های جهادی تخصصی وفنی و محرومیت زدایی همچنین فراگیری جهاد تبیین در بین آحاد اصناف، بازاریان وفعالان اقتصادی دانست و بر تلاش روسای اتاقها ،اتحادیه ها و واحدهای صنفی برای تشویق برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تاکید نمود و هر اتحادیه را یک ستاد مشارکت حداکثری در انتخابات دانست که باید نقش خود را در این شرایط حساس ایفا نمایند.

لازم به ذکر است ،نشست تخصصی هیات های اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سراسرکشور در دومین روز خود با مشارکت مسولین بسیج اتاقهای بازرگانی سراسر کشور، فردا چهارم آبان ماه به صورت کارگاهی برگزار خواهد شد وسند کارگروهها در پایان نشست قرائت میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *