حسن پور
رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور:

پیشرفت کشور با حرکت جهادی مردم شتاب می گیرد

تجربه اثبات کرده است پیشرفت کشور فقط با حرکت جهادی و مردمی شتاب میگیرد

تصویر روز _ رزمایش سراسری بزرگ فرهنگی – جهادی بسیج اصناف کشور صبح امروز برگزار شد.

به گزارش تصویر روز رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در این مراسم اعلام کرد: تجربه اثبات کرده است پیشرفت کشور با حرکت جهادی و مردمی شتاب میگیرد.

دکتر غلامرضا حسن پور افزود: هزار گروه جهادی تخصصی در رده های بسیج اصناف توسط اتحادیه ها، صنوف گوناگون ، کسبه و بازاریان عزیز شکل گرفته و در طول سال با حضور در مناطق روستایی و حاشیه شهرها به ارائه خدمات به مردم شریف ایران می پردازند.

وی افزود: این گروهها در قالب کاروان جهادی و با تخصص های متنوع از جمله تعمیرکاران لوازم خانگی، برقکاران، شیشه بران، جوشکاران، آرایشگران، تعمیرکاران دوچرخه و لوازم برقی، کار آفرینان بویژه در مشاغل خانگی و صنایع دستی و….در مناطق مورد نظر حضور یافته و به خدمت مشغول میشوند.

وی اظهارداشت: این کار نمونه ای موفق از مشارکت واقعی مردم در رفع نیاز همنوعان خود در اقصی نقاط کشور است که همه بار مالی و تدارکاتی آن به دوش خود اصناف و بازاریان متدین و خیرین است.

به گفته وی در خلال حضور گروههای جهادی اتفاقات دیگری از قبیل تهیه جهیزیه، کمک به ازدواج جوانان، تقدیم کمکهای مومنانه نیز رقم میخورد و برنامه های شاد نیز برای کودکان تدارک دیده میشود. همچنین پزشک نیز همراه برخی گروهها برای معاینه و معالجه مردم نیز حضور دارد.

دکتر حسن پور گفت: در هفته بسیج امسال که به شعار”بسیج امید ملت ایران”مزین شده هزار گروه جهادی بسیج اصناف از امروز در هزار نقطه کشور حضور یافته و تا پایان هفته بسیج یکصد هزار خدمت به مردم شریف ایران ارائه خواهند داد.

شایان ذکر است در آغاز این همایش بزرگ علاوه بر مسئولان ، برخی گروه های جهادی ،‌بزرگان اصناف ، بازاریان و اتحادیه ها جمعی از خانواده معظم شهدا نیز حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *