هواپیما

کمبود حدود ۳۷۰ هواپیما در کشور

حق مردم این است که از بهترین کیفیت از حمل و نقل هوایی استفاده کنند

تصویر روز ـ عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس با اشاره به کمبود حدود ۳۷۰ هواپیما در ناوگان حمل و نقلی کشور گفـت: مجلس در برنامه هفتم توسعه با تصویب حکمی گامی بلندی برای بهبود بهره‌وری و افزایش کیفیت خدمات هوایی برداشت.

رسول فرخی میکال در گفت‌وگو با خانه ملت؛ با اشاره به مصوبات برنامه هفتم توسعه مجلس در خصوص بهبود کیفیت خدمات ناوگان حمل و نقل هوایی کشور، گفـت: یکی از مشکلات حمل و نقل هوایی، کمبود هواپیما در داخل کشور بوده که بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی امروز با کمبود حدود 370 فروند هواپیما در ناوگان هوایی مواجه هستیم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با بیان اینکه مصوبه مجلس شورای اسلامی در برنامه هفتم توسعه در خصوص بهره‌وری بهتر و افزایش کیفیت خدمات هوایی برای مسافران است خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی شاهدیم، برخی مواقع مسافران بیش از 3 ساعت به دلیل تاخیر در پروازها معطل شده و یا برخی پروازها لغو می‌شوند. مردم نسبت کیفیت خدمات پروازی گله مند هستند و این موجب شد مجلس مصوبه‌ای در خصوص افزایش کیفیت خدمات داشته باشد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس ادامه داد: امیدواریم دولت برای خرید هواپیما و جبران کمبودها در ناوگان هوایی کشور چاره اندیشی کند، حق مردم این است که از بهترین کیفیت از حمل و نقل هوایی استفاده کنند.

فرخی میکال در ادامه با اشاره به مصوبه ای در خصوص واگذاری مدیریت فرودگاه‌ها به بخش خصوصی داخلی و خارجی، عنوان کرد: بخش خصوصی با نظارت قوی دولت ثابت کرده که می‌تواند خدمات بهتری به مردم بدهد. مدیریت خدمات هوایی توسط بخش خصوصی داخلی و خارجی با نظارت کافی موجب بهبود کیفیت خدمات و رضایت مندی مردم می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *