با لیست هتل های 4 ستاره شگفت انگیز قشم آشنا شوید

قشم یکی از زیباترین مقاصد گردشگری ایران است که با طبیعت فراوان، سواحل زیبا و فرهنگ متنوع، جاذبه‌ای برای مسافرانی است که به دنبال تجربه‌ی لحظاتی آرامش‌بخش و به یادماندنی هستند. هتل‌های 4 ستاره در قشم با امکانات رفاهی و خدمات بی‌نظیر خود، شما را به تجربه‌ای لذت‌بخش و شگفت‌انگیز در این جزیره دعوت می‌کنند.

قشم یکی از زیباترین مقاصد گردشگری ایران است که با طبیعت فراوان، سواحل زیبا و فرهنگ متنوع، جاذبه‌ای برای مسافرانی است که به دنبال تجربه‌ی لحظاتی آرامش‌بخش و به یادماندنی هستند. هتل‌های 4 ستاره در قشم با امکانات رفاهی و خدمات بی‌نظیر خود، شما را به تجربه‌ای لذت‌بخش و شگفت‌انگیز در این جزیره دعوت می‌کنند.

در این مقاله، قصد داریم شما را با ۸ مورد از بهترین هتل های 4 ستاره قشم ستاره قشم آشنا کنیم. این هتل‌ها با توجه به امکانات، خدمات، موقعیت مکانی و نظرات مسافران انتخاب شده‌اند.

هتل بوتیک ایرمان قشم

images 1702299418 6577071a2bd4e

هتل بوتیک ایرمان یکی از هتل های لوکس در جزیره زیبای قشم است.

هتل بوتیک ایرمان در لیست لوکس ترین اقامتگاه های جزیره قشم ایران قرار دارد. این ساختمان نوساز یکی از هتل های چهار ستاره قشم در شرقی ترین قسمت جزیره است. چیزی که این هتل را خاص می کند طراحی داخلی زیبا و مدرن آن است. همچنین می توانید در این مکان از عناصر معماری سنتی لذت ببرید.

خوشبختانه، هتل بوتیک ایرمان دارای یک سالن بدنسازی است که می توانید در آن به تمرینات روزانه خود ادامه دهید. نزدیکی به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری قشم از دیگر مزایای این هتل است. همچنین خلیج زیبای فارس در عرض چند دقیقه به راحتی قابل دسترسی می باشد. به علاوه، غارهای خربس و قلعه پرتغالی از دیگر مکان ‌های گردشگری هستند که می ‌توانید از آن ها بازدید کنید.

هتل بوتیک فولتون قشم

منظره فوق العاده و پانوراما از ساحل طلایی و آبی اقیانوس خلیج فارس فوق العاده زیبا به نظر می رسد، درست است؟ خوب، گزینه بعدی ما در لیست هتل های چهار ستاره قشم هتل بوتیک فولتون است. این هتل 4 ستاره سه نوع اقامت دارد: اتاق هتل، ویلا و سوئیت آپارتمان هتل.

این هتل قشم دارای یک چایخانه سنتی است که می توانید در آن از یک جرعه با طراوت چای ایرانی لذت ببرید. همچنین رستوران، اتاق تجاری و سالن کنفرانس از دیگر امکانات آن می باشد.

مهم تر از همه، هتل بوتیک فولتون دارای استخر، سونا و اتاق ماساژ است که می توانید در اوقات فراغت خود از آن ها استفاده کنید.

همچنین به غیر از خلیج فارس می توانید از جاذبه های دیگر جزیره قشم نیز دیدن کنید. جنگل های حرا در قشم جاذبه ای کاملا منحصر به فرد نه تنها در ایران بلکه در جهان است. همچنین دره ستاره ها و غار نمک از دیگر مکان هایی هستند که ارزش دیدن دارند.

هتل هانی جزیره قشم

هتل هانی قشم یکی از هتل ‌های چهار ستاره قشم است که در  ۱۳۹۹ افتتاح شده است. هتل هانی در نزدیک ساحل خلیج فارس، مراکز خریدی مانند بازار قشم و مجتمع خرید خلیج فارس و نیز قلعه پرتغالی ها واقع شده است.

این مجموعه در 3 طبقه ساخته شده و شامل 60 واحد اقامتی مشرف به شهر یا محوطه هتل می باشد. تمامی اتاق ها و سوئیت ها مجهز به تهویه مطبوع و لوازم بهداشتی رایگان هستند.

این هتل خدمات ماساژ متنوعی را برای رفع خستگی ارائه می دهد. همچنین می توانید اوقات خوشی را در سالن بیلیارد هتل سپری کنید. ضمن این که امکان بهره مندی از پارکینگ روباز و اینترنت بی سیم در این مجموعه وجود دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به پذیرش بیست و چهار ساعته، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس و روم سرویس اشاره کرد.

هتل هانی قشم به دلیل موقعیت مکانی به گردشگرانی که دوست دارند نزدیک به مراکز خرید و بازار باشند پیشنهاد می شود.

هتل ارم قشم

این هتل 4 ستاره یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های قشم می باشد که دارای امکاناتی نظیر رستوران و کافی شاپ، سیستم تهویه مطبوع مناسب، خودپرداز، اینترنت در اتاق ها، لوازم آرایشی، گاوصندوق، لوازم بهداشتی و… یک سالن کنفرانس، یک اتاق چای، یک اتاق بازی، و آلاچیق های سایه دار است. اتاق های هتل ارم به چهار نوع رو به دریا، اتاق های کلاس A، اتاق های کلاس B و اتاق های کلاس C طبقه بندی می شوند. این هتل در بلوار آزادگان، روبروی شیلات واقع شده و به مرکز شهر و بسیاری از جاذبه های قشم نزدیک است.

در این هتل مجلل خسته نخواهید شد. زیرا فعالیت های سرگرم کننده زیادی برای انجام وجود دارد.

هتل آتامان

هتل آتامان یکی دیگر از هتل های چهار ستاره قشم است. این هتل موقعیت مکانی عالی دارد که شما را قادر می سازد تا به راحتی به مراکز خرید دسترسی داشته باشید. این اقامتگاه دارای 58 اتاق در 4 طبقه است. هتل آتامان قشم هتلی لوکس، مدرن و مجهز با پرسنلی دلسوز است.

هتل آتامان یکی از بهترین هتل های قشم با امکاناتی مانند حمام ترکی، سونا، سالن تشریفات، نمازخانه، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، سالن بدنسازی، خشکشویی، تاکسی سرویس، کپسول آتش نشانی و … می باشد. هتل آتامان دارای پرسنل خوب و غذای باکیفیت است و برای رزرو هتل در قشم گزینه مناسبی محسوب می شود. هتل آتامان در میدان حافظ، به سمت میدان امام قلی خان، بلوار گلستان واقع شده است.

از دیگر امکانات هتل آتامان قشم می توان به فضای سرسبز، بورس، کافه و رستوران برای اهداف تفریحی اشاره کرد. چایخانه سنتی را فراموش نکنید که در آن می توانید از یک فنجان قهوه تازه لذت ببرید. علاوه بر این، یک دستگاه کفش تاب، خشکشویی، ترانسفر، پارکینگ، خدمات CIP، خدمات افراد معلول و روزنامه روزانه وجود دارد.

هتل آرتا

این یکی دیگر از هتل های چهار ستاره قشم است. همچنین ساحل طلایی خلیج فارس نیز از این مکان دور نیست.

هتل آرتا یکی دیگر از هتل های نسبتا مجلل است که حدود 200 متر تا خلیج فارس و 50 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد. از جمله امکانات این هتل که به مروارید قشم معروف است می توان به اتاق کنفرانس، پارکینگ رایگان، کرایه ماشین، پرسنل چند زبانه، صبحانه، کافی شاپ، رستوران، اینترنت در لابی، تهویه مطبوع اشاره کرد. هتل آرتا در میدان امام قلی خان جنب اسکله بندر بهمن واقع شده است.

در ادامه به برخی از خدمات و امکاناتی که هتل آرتا قشم را به یکی از اقامتگاه های لوکس جزیره قشم تبدیل کرده است اشاره می کنیم. یک فروشگاه خرید، باشگاه ورزشی، رستوران و یک کافه برای اهداف تفریحی وجود دارد. همچنین، شما مزیت تجربه یک چایخانه سنتی را دارید! خوردن یک فنجان چای ایرانی خاطره انگیز را در این هتل از دست ندهید.

هتل آوینا

هتل آوینا در 1398 احداث شده است. هتل آوینا در فاصله کمی از ساحل دلپذیر خلیج فارس و مراکز خرید قشم قرار دارد. از امکانات هتل می توان به اینترنت، سرویس باربری ویژه، پارکینگ، رستوران با کافی شاپ و … اشاره کرد. هتل آوینا قشم در مجموع دارای 40 اتاق می باشد. این هتل چهار ستاره در میدان ولایت جزیره قشم در حاشیه بلوار باهنر واقع شده است.

هتل ساحل طلایی

این هتل یکی از مکان های مقرون به صرفه است که قیمت مناسبی دارد. هتل ساحل طلایی قشم در 15 کیلومتری قشم واقع شده است و در فهرست بهترین هتل های چهار ستاره قشم قرار دارد. شما می توانید خدمات رزرو بیست و چهار ساعته، همراه امکانات سرگرمی زیادی داشته باشید. همچنین در کنار اتاق ها می توانید سوئیت و ویلا نیز داشته باشید. ضمن اینکه برای مسافران این هتل پارکینگ ویژه، ساحل ویژه، رستوران، اینترنت در لابی، استخر، جت اسکی، امکانات ورزش های آبی، سایبان وجود دارد.

هتل خلیج فارسTop of Form

هتل 4 ستاره خلیج فارس یکی از بهترین هتل های ساحلی قشم است. با اقامت این هتل قشم می توانید در ساحل پیاده روی کنید. این هتل دارای 133 اقامتگاه می باشد. واحد های اقامتی هتل شامل انواع اتاق، سوئیت و آپارتمان با ظرفیت های مختلف می باشد. این هتل دارای امکاناتی مانند زمین تنیس، سالن بیلیارد، قایق سواری، آلاچیق، اتاق بازی، فضای سبز، رستوران و کافی شاپ، سرویس مرکز شهر و … است. هتل ساحل خلیج فارس در میدان علم و صنعت واقع شده است.

رزرو هتل های 4 ستاره قشم

رزرو هتل های چهار ستاره قشم و اقامت در بزرگ ترین جزیره خلیج فارس حال و هوای خاص خود را دارد. حسی که اکثر مسافران با رزرو بهترین هتل قشم تجربه آن را توصیه می کنند. قشم عنوان زیباترین جزیره ایران را به خود اختصاص داده است که دلیل خوبی بر وجود بهترین هتل های قشم در این جزیره است.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از تمامی اقامتگاه های منطقه با کارشناسان ما در وب سایت بوکینگ در ارتباط باشید.

قیمت هتل های چهار ستاره قشم

با توجه به تنوع هتل های قشم، قیمت هتل ها نیز بسیار متفاوت است. این تغییر قیمت به تعداد ستاره ها، امکانات هتل و موقعیت مکانی مربوط می شود. علاوه بر این تغییرات فصلی نیز بر قیمت هتل های قشم تاثیرگذار است. هوای گرم و مرطوب قشم باعث شده مسافران ماه های سرد سال را برای سفر به این جزیره ترجیح دهند و با افزایش مسافران، قیمت هتل ها نیز افزایش می یابد. زیرا تخفیف هتل ها شامل فصل سرد سال نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *