078

همکاری اتحادیه بین المللی «تجار امین» و وزارت خارجه

شورای اتحادیه بین المللی تجار امین در راستای توسعه مناسبات با کشور های منطقه گام های موثری برداشته است

تصویر روز – رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعلان اقتصادی اعلام کرد: همکاری های این سازمان و وزارت امور خارجه گسترش می باید.

به گزارش روابط عمومی بسیج تجار کشور ، دکتر حسن پور با بیان این مطلب از نشست مشترک شورای اتحادیه بین المللی تجار امین با دکتر عبدالله سهرابی دستیار وزیر و مدیر کل شورایعالی امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه خبر داد.

وی اظهارداشت: در این دیدار که در محل وزارت امور خارجه برگزار شد ، در خصوص ارائه راهکار به منظور سرمایه گذاری ایرانیان خارج از کشور در پروژه های متوسط و کلان در استانهای کشور بحث و تبادل نظر شد.

رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعلان اقتصادی اظهارداشت: در این نشست دکتر سهرابی بر همکاری همه جانبه شورایعالی امور ایرانیان خارج از کشور با اتحادیه بین المللی تجار امین  در خصوص معرفی سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور برای اجرای پروژه ها تاکید کرد.

شورای اتحادیه بین المللی تجار امین در راستای اهداف و سیاست های دولت در زمینه توسعه مناسبات با کشور های منطقه تا کنون گام های موثری در این خصوص پیگیری و اجرا کرده است. تشکیل میز های تخصصی عراق ، سوریه و روسیه از جمله طرح های در دست اجرای اتحادیه بین المللی تجار امین برای گسترش مناسبات تجاری با این کشورها است.

شایان ذکر است «سایت بین المللی تجار امین» نیز با هدف معرفی هرچه بهتر پتانسیل ها و ظرفیت های اقتصادی کشور های مسلمان در آینده نزدیک طی مراسمی با حضور رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور رونمایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *