maskan.tehran

فاصله ۱۸ میلیون تومانی قیمت مسکن درتهران

تصویر روز : بررسی معاملات مسکن تهران حاکی از آن است که در ارزان‌ترین منطقه قیمت هر مترمربع آپارتمان حدود ۱.۴ میلیون تومان و در گرانترین آن حدود ۱۹.۳ میلیون تومان است.

مطاق آمار رسمی متوسط قیمت واحد مسکونی در بازه زمانی ابتدای سال ۹۵ تا پایان دیماه همان سال ۴ میلیون و ۳۴۴هزار تومان بود که با رشد ۸٫۲درصدی در ۱۰ نخست امسال به ۴ میلیون و ۷۱۱ هزار تومان رسید. همچنین حجم مبایعه نامه ها در۱۰ماه نخست سال گذشته ۵۰۲هزار میلیارد ریال بوده که در ۱۰ ماه امسال با رشد ۳۰٫۴ درصدی به ۶۵۴هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

به گزارش تسنیم ، با این مقدمه سری به جدیدترین نرخ واحدهای مسکونی برخی مناطق پایتخت می‌زنیم؛ یک دستگاه آپارتمان ۷۵ متری ۱۰ سال ساخت واقع در امین حضور با پارکینگ و بدون انباری ۱۰۵ میلیون تومان (هرمترمربع تقریبا یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان) قیمت‌گذاری شده است.

قیمت واحد مسکونی با همین متراژ واقع در آپادانا که ۹ سال از زمان ساخت آن می‌گذرد با پارکینگ و انباری ۵۴۷ میلیون تومان تعیین شده است.

در سازمان برنامه جنوبی قیمت یک واحد مسکونی یک ساله ۷۵ متری دارای پارکینگ و انباری ۷۰۵ میلیون تومان (هر مترمربع ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان) است.

آپارتمان ۷۵ متری ۲۰ سال ساخت واقع در دروازه دولاب ۱۳۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده، این واحد مسکونی فاقد پارکینگ و انباری است. قیمت در محله مینایی یک دستگاه آپارتمان ۳۶ ساله ۷۵ متری ۱۲۵ میلیون تومان است؛ این واحد مسکونی نه پارکینگ دارد و نه انباری.

قیمت آپارتمان ۷۵ متری نوساز واقع در دروس با پارکینگ و انباری ۸۷۰ میلیون تومان است، یعنی هر مترمربع یازده میلیون و ۶۰۰ هزار تومان. در همین محله واحد ۷۵ متری ۲۸ ساله بدون پارکینگ و انباری ۴۸۷ میلیون تومان است.

همچنین یک واحد مسکونی ۷۴ متری ۲۰ سال ساخت واقع در قلهک با پارکینگ و انباری به ازای هر مترمربع حدود ۱۹٫۳ میلیون تومان و در مجموع حدود ۱٫۴ میلیارد تومان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *