citroen saipa

برنامه ای ویژه ای برای حمایت از سایپا سیتروئن

تصویر روز :  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان از برنامه این سازمان برای حمایت از شرکت سایپاسیتروئن خبرداد و گفت: باتوجه به اهمیت این کارخانه در رونق تولید و اشتغال استان اصفهان، برنامه های ویژه ای برای حمایت از این مجموعه داریم.

به گزارش سایپا نیوز؛ اسرافیل احمدیه شب گذشته و در جریان بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا و دیدار با مدیرعامل این گروه اظهار کرد: سازمان صنعت و معدن استان، اهمیت فراوانی برای شرکت سایپاسیتروئن قائل است و پروژه تولید مشترک خودرو در استان اصفهان را یکی از مولفه های رونق اقتصاد دانسته و از آن حمایت می کند.

وی افزود: محصولات گروه سایپا که در نمایشگاه اصفهان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت، طیف وسیعی از خودروهای متنوع و گوناگون را شامل می شود که بیانگر وجود زیرساخت های قوی صنعتی در این گروه است.
احمدیه همچنین با اشاره به دیدار با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: مدیریت ارشد گروه سایپا تسلط خاصی بر مباحث فنی و تولیدی دارد که این موضوع باعث امیدواری همگان نسبت به آینده فعالیت های این مجموعه شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: گروه خودروسازی سایپا با حضور پررنگ خود در نمایشگاه اصفهان، سطح کیفی نمایشگاه را ارتقا بخشید و زمینه بازدید جمع کثیری از علاقه مندان را فراهم ساخت.
گفتنی است چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو در استان اصفهان شب گذشته به کار خود پایان داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *