حسن پور

پیام رئیس بسیج اصناف در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

دشمنان پلید بویژه آمریکا، اسرائیل بدانند که برنامه ریزی و حمایت از اقدامات تروریستی راه به جایی نخواهد برد

تصویر روز ـ رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در پیامی حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد و شهادت زائران مرقد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش تصویر روز ، متن پیام دکتر غلامرضا حسن پور به شرح زیر است:

«اقدام تروریستی امروز ثابت کرد که شهید سلیمانی برای دشمن از سردار سلیمانی خطرناک تر است»

در سالروز ولادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) و شهادت سردار سپبهد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، شاهد عملیات تروریستی و بزدلانه دشمنان بشریت در گلزار شهدای کرمان علیه مردم بی دفاع بویژه زنان و کودکان بودیم.

ددمنشانی که مکتب فاطمی را از آغاز اسلام تا کنون بر نتافتند و همواره برای خاموش کردن نور خدا تلاش کردند و امروز کینه خود را از زائران ابر مردی از قافله فاطمیون، حاج قاسم عزیز نشان دادند و دست خود را دوباره به خون مظلومان آلوده نمودند.

یقینا این اقدامی که از سر استیصال و با چراغ سبز صهیونیست جهانی، این دشمن کینه توز اسلام، رخ داد بر اراده پولادین ملت مظلوم و مقتدر ایران اسلامی هیچ تاثیری نخواهد گذاشت بلکه مصصم تر از همیشه پشت سر ولایت راه خود را برای مبارزه با ظالمان و حمایت از مستضعفان عالم ادامه خواهند داد.

اقدام تروریستی امروز ثابت کرد که شهید سلیمانی برای دشمن از سردار سلیمانی خطرناک تر است و دشمنان پلید بویژه آمریکا، اسرائیل و سردمداران غرب بدانند که برنامه ریزی و حمایت از اقدامات تروریستی کور و تروریست دولتی با راه اندازی کشتار جمعی در فلسطین راهی به جایی نخواهد برد و خون شهدای طوفان الاقصی و شهید القدس حاج قاسم دامن آنها را گرفته است و نفسهای آخر را میکشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *