170845467

پیام کارکنان ایران‌خودرو در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

برای بازماندگان این جنایت ضد بشری، صبر جمیل و اجر جزیل مسالت داریم

تصویر روز ـ مدیرعامل و کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو، در پیامی حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرده و شهادت شماری از زائران مزار شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

ایکوپرس- متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

حادثه تروریستی انفجار در مسیر راهپیمایی مردم کرمان منتهی به مزار شهید حاج قاسم سلیمانی، قلب ایران اسلامی و ملت بزرگ ایران را به درد آورد. این اقدام ددمنشانه یک بار دیگر بر انسان های آزاده جهان اثبات کرد که دشمنان قسم خورده این سرزمین پهناور اسلامی، برای رسیدن به اهداف شیطانی و شوم خود، حتی به جان، مال و ناموس مردم بی گناه و بی دفاع ایران نیز رحم نخواهند کرد. این شیاطین انسان نما هنوز نفهمیده اند، هر مقدار خون ناحقی که از امت شهیدپرور کشورمان بر زمین ریخته شود، آنان در پیروی از این نظام اسلامی بیدارتر و مصمم‌تر خواهند شد.
در این راستا، ما کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی و وحشیانه شهادت زنان، کودکان و مردان بی دفاع کشورمان را به محضر مقام معظم رهبری، هیات دولت، خانواده‌ها و مردم داغدار کرمان و ملت غیور کشورمان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای بازماندگان این جنایت ضد بشری، صبر جمیل و اجر جزیل مسالت داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *