987 1
رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور:

مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه همگانی است

دکتر حسن پور: انتظار داریم مسئولان بانک مرکزی با راه اندازی دفتر تخصصی بسیج ، از مزایای ایجاد این مرکز بهره مند شوند

تصویر روز _ (حمید طلیمی) رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور اعلام کرد: ایجاد بستر های لازم برای مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه همگانی است.

دکتر غلامرضا حسن پور با بیان این مطلب در نشست هفتگی شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور افزود: مسئولان دستگاه‌های مختلف به ویژه اتاق های بازرگانی و اصناف باید نقش مهم حضور پرشور مردم در انتخابات و آثار آن در حفظ امنیت و منافع ملی را برای جامعه تبیین کنند.

ترغیب آحاد جامعه برای حضور پرشور در انتخابات

وی اظهارداشت: با توجه به هجمه های دشمنان و بدخواهان برای کاهش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای، ترغیب آحاد جامعه برای حضور پرشور در انتخابات پیش روی یک امر مهم و ضروری است.

دکتر حسن پور افزود: چهار راهبرد اصلی انتخابات شامل مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت که توسط مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری مطرح شد، باید به عنوان یک نقشه راه مدنظر قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور تصریح کرد : انتخابات فرصت مناسبی برای نمایش قدرت کشور به دشمنان بیرونی است . لذا باید نخبگان ، افراد با نفوذ و همچنین تجار و فعالان اقتصادی به سهم خود برای جلب مشارکت حداکثری تلاش کنند.

برگزاری همایش سراسری تبیین

دکتر حسن پور در ادامه بر نقش مهم رسانه ها و بکارگیری ابزار های نوین اطلاع رسانی و تبلیغات تاکید کرد و گفت: رسانه ها می‌توانند با آگاهی‌بخشی مناسب، اعتمادسازی و ایجاد رضایت‌مندی ، گام های موثری در این خصوص بردارند.

وی در ادامه از برگزاری «همایش تبیین» در سطوح مختلف برای فعالان اقتصادی سراسر کشور خبر داد و گفت: باید با جهاد تبیین اهمیت مشارکت و حضور مردم را تبیین کنیم تا شاهد برگزاری یک انتخابات با شکوه و همچنین شکل‌گیری مجلس انقلابی و پرتوان برای رفع مشکلات کشور باشیم.

 راه اندازی دفتر بسیج تخصصی در بانک مرکزی

دکتر حسن پور در ادامه از راه اندازی دفتر بسیج تخصصی در بانک مرکزی خبر داد و گفت: در این خصوص گام های اولیه برداشته شده اما متاسفانه هنوز اقدامات لازم توسط مسئولان بانک مرکزی برای راه اندازی این دفتر انجام نشده است.

وی اظهارداشت: دفاتر بسیج تخصصی ، بازوی مشورتی در همه بخش ها هستند ، لذا انتظار داریم مسئولان بانک مرکزی با راه اندازی دفتر تخصصی بسیج ، از مزایای ایجاد این مرکز بهره مند شوند.

شایان ذکر است در پایان این نشست حکم مسئولیت دکتر یحیی آل اسحاق به عنوان رئیس شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی از سوی دکتر حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور به مدت دو سال تمدید شد.

 

image 4

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *