پیش فروش آپارتمان لاکچری

پیش فروش آپارتمان لاکچری

همه ما دوست داریم در ملک‌ها و آپارتمان‌هایی لاکچری زندگی کنیم، ولی قیمت آپارتمان‌های لاکچری بسیار بالا بوده و هر کسی توان خرید واحدی در آن‌ها را ندارد...

همه ما دوست داریم در ملک‌ها و آپارتمان‌هایی لاکچری زندگی کنیم، ولی قیمت آپارتمان‌های لاکچری بسیار بالا بوده و هر کسی توان خرید واحدی در آن‌ها را ندارد؛ از این رو، سازندگان جهت کمک به افرادی که خواهان خرید آپارتمان لاکچری هستند ولی توان خرید آن را ندارند، شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته‌اند و آن هم پیش فروش آپارتمان می‌باشد.

 

پیش فروش آپارتمان

پیش فروش آپارتمان به معنای فروش واحد مسکونی در آپارتمان‌های لاکچری یا معمولی است که هنوز ساخته نشده یا تازه ساخته بوده و به مرحله تحویل نرسیده است؛ در این فرآیند، سازنده یا توسعه‌دهنده آپارتمان، واحدهای آینده را به مشتریان به عنوان پیش فروش عرضه می‌کند و مشتریان نیز به عنوان خریداران، واحد مسکونی را با توجه به نقشه‌ها، طرح‌ها و مشخصات ارائه شده انتخاب می‌کنند.

در این روش، خریداران معمولاً یک سهم از هزینه کل واحد را به عنوان پیش پرداخت می‌دهند و بقیه مبلغ پس از تحویل واحد در زمان معینی پرداخت می‌شود. این فرآیند به سازنده اجازه می‌دهد تا منابع مالی برای شروع یا ادامه پروژه ساخت واحدهای مسکونی خود را بدست آورد، در حالی که خریداران نیز با قیمت‌های مناسب‌تری می‌توانند صاحب یک واحد آپارتمانی شوند.

مزایا پیش فروش آپارتمان

پیش فروش آپارتمان مزایای زیادی را برای خریداران آپارتمان‌های لاکچری که از قیمت‌های بالایی برخوردار هستند، به همراه دارد؛ در زیر مزایای مهم پیش فروش آپارتمان لاکچری را بررسی می‌کنیم:

1. قیمت مناسب‌تر:

خرید در مرحله پیش فروش معمولاً به خریدار این امکان را می‌دهد که واحد مسکونی را با قیمت مناسب‌تری نسبت به زمانی که پروژه به اتمام رسیده است، خریداری کنند. این قیمت پایین‌تر به این دلیل است که سازندگان عمدتاً ممکن است در مراحل اولیه پروژه قیمت‌ها را با تخفیف به خریداران ارائه دهند تا آن‌ها را به خرید تشویق کنند.

2. انتخاب بهترین واحد:

خریداران در مراحل ابتدایی پروژه امکان انتخاب بهترین واحد مسکونی را دارند. آن‌ها می‌توانند از میان گزینه‌های مختلف بهترین طبقه، جهت و نمای ساختمان را انتخاب کنند.

3. سرمایه‌گذاری موفق:

برخی از سرمایه‌گذاران با شرکت در پروژه‌های پیش فروش، می‌توانند سود زیادی را بدست آورند؛ با پیش فروش آپارتمان لاکچری در مراحل اولیه، باعث می‌شود که پس از پایان ساخت، قیمت آن واحد تا حد زیادی افزایش پیدا کند.

4. نظارت بر مراحل ساخت:

در مراحل ابتدایی پروژه، توسعه‌دهندگان ممکن است تغییراتی را بر اساس بازخورد و نظرات خریداران انجام دهند، که این امکان را به خریداران می‌دهد تا پیشنهاد خود را به توسعه‌دهنده ارائه کنند و در فرآیند ساخت شرکت و نظارت داشته باشند.

 

گروه ساختمان سازی ماکان

گروه ساختمان سازی ماکان دارای سابقه طولانی در زمینه ساخت انواع مجمع‌ها و آپارتمان‌های لوکس و لاکچری در مناطق مختلف تهران و کرج می‌باشد و افرادی که به دنبال پیش فروش آپارتمان لوکس در این مناطق هستند هستند، اکثراً به این گروه مراجعه می‌کنند. طرح‌های اجرایی منحصر به فرد، غیر تکراری و بی نظیر گروه ماکان بارها در شهرداری‌های مختلف مطرح و معرفی شده است.

از جمله بزرگترین پروژه‌های اجرایی توسط این گروه باید به پروژه‌های مسکونی کوروش ۱، کوروش ۲، کوروش ۳ …. کوروش ۱۲ و پروژه مهر و ماه اشاره کرد؛ اگر به دنبال خرید یا پیش فروش آپارتمان لوکس هستید، می‌توانید به گروه ساختمان سازی ماکان، مراجعه نمایید.

 

خرید آپارتمان لاکچری در فردیس

اگر به دنبال واحد آپارتمان کلید نخورده با امکانات فوق لاکچری در محیطی دنج و آرام هستید و دوست دارید از امکانات رفاهی و تفریحی زیادی در محل زندگی بهره مند شوید، پروژه‌های مختلف گروه ماکان می‌توانند بهترین انتخاب برای شما باشند. از جمله پروژه‌های این گروه می‌تواند پروژه‌های کوروش و همچنین مهر و ماه را نام برد.

پروژه مهر و ماه هم اکنون به صورت پیش فروش توسط این گروه قابل خرید می‌باشد و یکی از بهترین فرصت‌های سرمایه گذاری در منطقه فردیس می‌باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آپارتمان‌های مهر و ماه و خرید آپارتمان لوکس در فردیس با کارشناسان ماکان در ارتباط باشید.

تماس با ماکان:

09124044791

09123503073

 

قیمت آپارتمان در فردیس

قیمت آپارتمان در فردیس یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مواردی است که در بازار مسکن مورد توجه قرار می‌گیرد. تعیین قیمت یک آپارتمان به عوامل متعددی بستگی دارد که در اینجا به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود.

عواملی که در تعیین قیمت آپارتمان در فردیس تأثیر دارند شامل موقعیت جغرافیایی آن، ابعاد فیزیکی، وضعیت ساختمان و سال ساخت، امکانات موجود، نزدیکی به خدمات عمومی‌مانند مدارس، فروشگاه‌ها و مراکز تفریحی، امنیت منطقه و نقشه شهرسازی است؛ همچنین وضعیت بازار مسکن و عرضه و تقاضا نیز از دیگر عوامل تأثیرگذار در قیمت آپارتمان در فردیس به شمار می‌روند.

علاوه بر این، وضعیت اقتصادی کشور و نرخ تورم، نرخ بها و نرخ سود بانکی نیز می‌تواند تأثیر بسزایی در تغییرات قیمت آپارتمان در فردیس داشته باشد. بنابراین، قیمت آپارتمان در فردیس بسته به دلایل بسیاری، می‌تواند تا حد زیادی تغییر کند.

 

پیش فروش آپارتمان لاکچری در تهران

گروه ساختمان سازی ماکان یکی برترین گروه‌های ساخت آپارتمان‌های لاکچری در تهران می‌باشد؛ این گروه از مهندسان متبهر و متخصص برخوردار است که این مهندسان، تجربه بالایی در ساخت آپارتمان‌های لاکچری با امکانات کاملی مانند استخر، سالن ورزش، سالن اجتماعات، سونا و جکوزی، پارکینگ و … در مناطقی مانند تهران و کرج دارند.

افراد زیادی نیستند که بتوانند یک آپارتمان لاکچری در تهران را خریداری کنند، چرا که اینگونه آپارتمان‌های از قیمت بالایی برخوردار هستند، پس افرادی که می‌خواهند یک آپارتمان لاکچری در تهران را خریداری کنند، باید به گزینه‌هایی روی آورند که فشار پرداخت یکجا هزینه آپارتمان مدنظرشان را کاهش دهد؛ بهترین گزینه برای این کار، پیش فروش آپارتمان لاکچری مدنظر خود در تهران می‌باشد.

پیش فروش آپارتمان لاکچری در تهران از گروه ساختمان سازی ماکان، برای اکثر خریداران اینگونه سازه‌ها به عنوان یک گزینه هوشمندان به شمار می‌رود.

 

خرید آپارتمان لوکس در کرج

شهر کرج در مرکزیت استان البرز قرار دارد و به عنوان پرجمعیت‌ترین شهرستان استان البرز و همچنین چهارمین شهر پر جمعیت کشور عزیزمان ایران به شمار می‌رود. شهرستان کرج از اقلیم مناسبی برخوردار بوده و دارای آب و هوای معتدلی می‌باشد و به همین دلیل، بسیاری از افراد می‌خواهند که اقدام به خرید آپارتمان لاکچری در کرج نمایند.

همچنین نزدیک بودن آن به کوه‌های البرز و همچنین ساخته شدن آپارتمان‌های لوکس و شهرک‌های صنعتی در آن، باعث شده است که این شهرستان به یک موقعیت عالی برای خرید آپارتمان و زندگی تبدیل شود و در نتیجه، تقاضا برای خرید آپارتمان لوکس در کرج بیشتر از قبل نیز شده است.

کرج همانند استان تهران و دیگر استان‌های کشور دارای محله‌های لوکس بسیاری می‌باشد که شما می‌توانید اقدام به خرید آپارتمان لوکس در آن نمایید؛ مناطقی مانند عظیمیه، فردیس، اندیشه و … از جمله مناطق اعیان نشین شهرستان کرج می‌باشند که باید برای خرید آپارتمان در آن‌ها، هزینه بالایی را پرداخت کرد؛ ولی شما می‌توانید بهترین آپارتمان‌های لاکچری در کرج را از گروه ساختمان سازی ماکان به صورت پیش فروش، خریداری کنید.

شما می‌توانید بهترین مشاوران را در گروه ساختمان سازی ماکان پیدا نمایید و راهنمایی‌های لازم جهت خرید یا پیش فروش آپارتمان لاکچری در کرج را به صورت کامل دریافت کنید.

نتیجه گیری

پیش فروش آپارتمان یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که می‌خواهند صاحب یک واحد آپارتمانی با قیمتی پایین‌تر از حد نرمال شود؛ همچنین افرادی که می‌خواهند صاحبت یک آپارتمان لاکچری شوند، باید هزینه بسیار بالاتری نسبت به آپارتمان‌های معمولی پرداخت کنند، در این شرایط، گروه ساختمان سازی ماکان به انواع آپارتمان لاکچری را در مناطق مختلفی تهران و کرج به صورت حرفه‌ای ساخته است، شرایط پیش فروش آپارتمان لاکچری را برای این عزیزان فراهم کرده تا بتوانند با قیمتی مناسب‌تر، یک واحد آپارتمانی لوکس را خریداری کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و پیش فروش آپارتمان لاکچری می‌توانید توسط شماره‌های زیر با گروه ساختمان سازی ماکان، تماس حاصل نمایید.

تماس با ماکان:

09124044791

09123503073

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *