telisman

کارناوال «تلیسمان سواران» در خیابان های اصفهان

تصویر روز :  برای نخستین بار کارناوال تلیسمان سواران در آخرین روز نمایشگاه خودرو اصفهان برگزار شد.

نمایشگاه خودرو اصفهان، پر رونق ترین رویداد خودرویی ها در ماه های پایانی سال است و نگین خودرو با دست پر به شهر اصفهان آمده بود. روز نخست نمایشگاه با رونمایی خودرو محبوب و دوست داشتنی مگان آغاز شد و اصفهانی ها پس از شهر تهران اولین کسانی بودند که با مگان آشنا شدند.

روز آخر نمایشگاه اصفهان یعنی ۶بهمن ماه، نگین خودرو حضور متفاوتی در خیابان های شهر اصفهان داشت.
نماینده نگین خودرو در شهر اصفهان با حمایت از گروه تلیسمان سواران، برای نخستین بار در این شهر و در حاشیه نمایشگاه خودرو اصفهان، کارناوال تلیسمان سواران را در شهر اصفهان به راه انداخت.
بیش از ۳۵ دستگاه تلیسمان از ساعت های نخست روز جمعه با حمایت خودروهای نگین سرویس در سطح شهر اصفهان به راه افتادند و پس از انجام برنامه های تعیین شده، همگی در محلی مشخص گرد هم جمع شدند. برگزاری کارگاه آموزشی برای شرکت کنندگان و پذیرایی از تلیسمان سواران و حرکت به سمت نمایشگاه خودرو اصفهان آخرین بخش کارناوال تلیسمان سواران اصفهان بود.
نگین خودرو در روز سوم نمایشگاه اصفهان حامی سومین دوره گردهمایی مدیران الماسی اصفهان نیز بود.
این گردهمایی با عنوان مدیریت عالی تجارت و کسب و کار و با حضور بیش از ۱۰۰۰ مدیر توانمند در حوزه کسب و کارهای مختلف شهر اصفهان در مرکز همایش های سیتی سنتر اصفهان برگزار شد. به گزارش پرشین خودرو، نگین خودرو جزء حامیان اصلی این همایش بود و نگین های رنو را برای مدیران الماسی اصفهان به نمایش گذاشت که با استقبال خوبی هم در این همایش مواجه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *