پوتین

پوتین: بایدن رئیس جمهور بهتری است

ولادیمیر پوتین اعلام کرد: «بایدن. او فردی با تجربه‌تر و قابل پیش‌بینی‌تر است

تصویر روز ـ رئیس‌جمهور روسیه گفت این کشور انتظار نتیجه مطلوبی را در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده دارد و در ادامه به سوالی مبنی بر اینکه کدام یک از نامزدها از جمله «جو بایدن» یا «دونالد ترامپ» برای روسیه بهتر خواهد بود، پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در حاشیه نشست «انجمن فناوری‌های آینده» در مسکو طی مصاحبه‌ای با «پاول زاروبین» خبرنگار سرشناس روس به مسائل جاری درخصوص انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا پرداخت و دخالت در امور داخلی این کشور را برای روسیه «نامناسب» خواند.

طبق گزارش راشا تودی، رئیس‌جمهور روسیه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کدام نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برای روسیه بهتر خواهد بود، صراحتا نام «جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا را اعلام کرد.

ولادیمیر پوتین در ادامه تاکید کرد: «بایدن. او فردی با تجربه‌تر و قابل پیش‌بینی‌تر است، او یک سیاستمدار قدیمی است اما ما با هر رئیس‌جمهوری که اعتماد مردم آمریکا را جلب کند، کار خواهیم کرد».

پوتین هم‌چنین به مسئله بحث‌برانگیز «زوال عقل بایدن» که اخیرا در رسانه‌های مختلفی بازتاب گسترده‌ای داشته است، پرداخت و گفت: «هنگامی که او را سه سال قبل در سوئیس ملاقات کردم، هیچ نشانه‌ای در این خصوص از او ندیدم».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *